שבר בפיבולה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי אליאב, לפני ארבעה חודשים שברתי את עצם הפיבולה בעת משחק כדורסל לאחר מכן גובסתי למשך חודש ימים הרופא אמר שהשבר התאחה והצלחתי לאחר הורדת הגבס ללכת (בקצב איטי)אחרי חודש ימים חזרתי לעשות חיזוקים ועבודה על כרית לחיזוק הרצועות ,אחרי שבועיים מאז החיזוקים חזרתי לעשות אימונים חלקיים של 45 דק' היום אני מצליח לעשות פעולות בסיסיות של ריצה ורכיבה על אופניים אך קשה לי אם פעולות מורכבות יותר של זריזות וקפיצות שונות עיקר הכאב הוא לא בשבר עצמו אלה באיזור הפנימי של כף הרגל שם שטפי הדם לאחרונה הפסקתי להתאמן וחזרתי לעשות רק חיזוקים האורטופד הפנה אותי לעשות אולטראסונד אני ממש רוצה לחזור לשחק אשמח לתשובה בהקדם בברכה ,אליאב
ככל שתשקיע יותר בתרגול זמן השיקום יתקצר