קיפוזיס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 21 עם קיפוזיס קשה באיזה תנאים צריך לנתח ? האם הניתוח מסובך? והחלמתו? הבחור כפוף מאד וזה לא יפה .מאז שהיה בו 14 עשה רק שחייה ותרגילים המצב לא עזר אנא בבקשה תייעץ לנו מה לעשות בנדון . הבנתי כמה שגודלים המצב מחמיר יותר אז למה לחכות?
לקריאה נוספת והעמקה
ההחלטה על ניתוח מבוססת קודם כל על גודל העקומה ועל פוטנציאל הצמיחה לגובה . כל עוד יש צמיחה לגובה אפשר לטפל עם מחוך . מרגע שאין סיכוי לצמיחה לגובה לא ניתן לטפל במחוך ואז יש מקום לדון על טיפול בניתוח . אם יש צורך בכך אין טעם לדחות זאת שכן ככל שעמוד השדרה גמיש יותר קל יותר לתקן אותו בניתוח.