ממצאי סי.טי ומיפוי עצמות בשל כאבי גב תחתון קשים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,בת 40,ממצאי בדיקת C.T:סריקה L4-L5 :בלט דיסק דפוזי קל,היפרטרופיה של רצועות צהובות ללא לחץ על שורשים. סריקה L5-S1:בלט דיסק הקפי דפוזי קל.היפרטרופיה של רצועות צהובות ללא לחץ על שורשים.נגיעה ב-2 השורשים במוצא מהנקב.בגובה זה שינויים סקלרוטים בלוחיות הקצה משנית לבלט דיסק קל.סיכום:שינויים דגנרטיבים ודיסקוגנים. בבדיקת מיפוי עצמות:"שינויים ספונדילותיים מתונים הדגש ב-L5 ו-S1. שינויים אוסטריאוארטריטיים בכתף ימין,פרקי ירכיים. מבקשת לדעת האם הדבר דורש טיפול?אני לוקחת לעתים משכחי כאב,באופן לא סדיר.האם פיזותרפיה תסייע?
הממצאים בט"מ אינם מהוים הוריה לטיפול אלא מסיעים באבחנה. ההחלטה אם לטפל או לא תלויה במידת הסבל שלך שהרי מטרת הטיפול אינה להצמיח לך עמוד שדרה צעיר אלא להקל על מחושיך. הממצאים מסיעים בבחירת הטיפול המתאים אם מחליטים לטפל
תודה רבה על התשובה המהירה.האם תוכל להסביר לי למה הכוונה "שינויים ספונדילותיים מתונים " וכן "שינויים אוסטריאוארטריטיים "? וכן "בלט דיסק דפוזי קל,היפרטרופיה של רצועות צהובות ללא לחץ על שורשים"?