קליקים בברך.
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ד"ר אסא לב-אל. שמי חן בן 28 ,חזרתי להתאמן אחרי תקופה של שנתיים,וכמובן שבהדרגה,אני רץ 3 פעמיים בשבוע על ההליכון בחדר כושר 6 קילומטר,והכל תקין לגמרי אלה שפתאום היתחילו לי קליקים חזקים בברך ימין בזמן הליכה רגילה,ללא כאב, זה נורא מציק בזמן ההליכה,אין לי היסטוריה של בעיות בירכיים אני בריא בדרך כלל.האם התוצאה של הקליקים מעיד על נזק בברך?והאם הקליקים יעברו יפסיקו באיזה שלב?
לקריאה נוספת והעמקה
לענות לך עלי לדעת מה מקור הקליקים ויש מספר מקורות אפשריים . לדעת זאת עלי לבדוק אותך
ואך בדיוק אפשר להיפגש אתך?