כאבים בצד הברך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בן 30 ובעבר סבלתי בעת מאמץ ממושך בכאבים בצד החיצוני של ברך שמאל. כיום, כשהתחלתי לרוץ באופן מסודר, החלו לחזור הכאבים כשאני רץ ריצות ממושכות. הכאב מורגש גם במנוחה, מרגיש כמו לחץ והרגשה מציקה לפעמים אפילו כמעט מגרד, תוך כדי מאמץ הכאב מתעצם ומרגיש כאילו האיזור מתקשה. יש לי קריסה של הקשת בכף הרגל ואני מניח שזה קשור. מה יכול לעזור לי? בעבר השתמשתי במדרסים ביומכניים וזה עזר קצת. האם חיזוק הברך באמצעות תרגילים יעזור או רק מדרסים? האם יש לתופעה שם? עד היום לא הצליחו להסביר לי בדיוק מה יש לי... תודה רבה
איני יכול לתת לך עיצה בלי לבדוק ממש את הרגל כך למשל חשוב מאד לבדוק את ההתארכות של שרירי הגסטרוקנמיוס . בעיקרון קריסה ניכרת של אמצע כף הרגל עלולה לגרום לכאב ברך בריצה ממושכת ומתקנים זאת על ידי מדרס