המשך לפניתי מ9.3.2012 על שם "חיפה"
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. מתשובתך אני מבינה ש שני הדברים הרלבנטים מתוצאות המיפוי עצמות הם התמט החלקי לחוליה אל 3 והפסטה בין חוליות אס1 ו אל5. ברצוני לדעת בקשר לחשד לשבר בחוליה מה מותר ואסור לעשות עד קבלת תשובה מהבירור הנוסף?ואם אומנם יש שבר מה עושים? ובקשר לפסטה בין אל5 ואס1 מה הטיפול המומלצ? בברכה ניצה
שבר המגדר כתמט של חוליה מחלים תוך שבועיים שלשה כך שאין ממש צורך ב"לעשות משהוא" עניין אחר הוא בדיקת צפיפות העצם לברר האם מדובר באוסטאופורוזיס. אם יש אוסטאופורוזיס בבדיקה המקובלת כיום הרי שבנוכחות שבר האבחנה הופכת להיות אוסטאופורוזיס חמורה מה שמחייב טיפול בהתאם . אשר למחלת הפסטה הטיפול היעילביותר הנו הזרקה של סטרואידים למפרק תחת שיקוף או תחת ביקורת CT .