תאונה ופגיעה בצוואר
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי תאונה דרכים בשבוע 38. רכב נכנס בי מאחור וחטפתי מכה חזקה מאוד בצוואר. צילום רנטגן כמובן שלא עשו לי. אושפזתי ללילה להשגחה ושוחררתי למחרת. מאז סובלת מכאבי גב חזקים ותחושת נימול ביד ימין וקושי בסיבוב הצוואר לצד ימין. במהלך הלידה האפידורל לא השפיע עלי והמרדים ניסה 3 פעמים להחדיר את המחט במקום שונה אבל עדיין ללא תגובה. הוא אמר שיכול להיות שזה בגלל התאונה. האם יתכן באמת? (ביקשתי לקבל את פרוטוקול חדר הלידה ולא נתנו לי אני צריכה את זה בשביל תביעה). האם זה מה שנקרא "וויפ פלש" בשפה המיקצועית?
אכן זה מה שנקרא "צליפת שוט" . אין קשר בין התאונה לאי הצלחתו של המרדים לבצע את הזריקה האפידורלית בעמוד השדרה המתני