כאב באגודל ביד ובכף הרגל ומעל כף הרגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אז ככה לפני חודש הבאתי בטעות מכה חזקה מהצד ופגעתי באגודל שלי, לא ידעתי מה לעשות אז לא עשיתי כלום, האגודל התנפח בהתחלה ואחרי יום-יומיים נהיה עליו סימן כחול(קצת סגול) ואחרי 3 4 ימים הסימן נעלם. עכשיו עבר חודש ובכל פעם שאני פוגע עם האגדול במשהו אני חש כאב(אני עושה קיקבוקסינג).. לגבי הרגל נתתי בעיטה מהצד של הכף רגל וכף הרגל התחילה לכאוב לי וגם בלמעלה של הכף רגל.. אז מה לעשות? אמרו לי שצריך לשים קרח? זה באמת עוזר או שזה סתם מיתוס ואם כדי ללכת לרופא לבדוק את זה או שזה מאוחר מדי? תודה רבה.
לגבי האגודל מהר ופנה לאותופד שיבדוק את היציבות של המפרק MPJ-1 . אם יש קרע שהרצועותשל המפרק עוד מעט יהיה מאוחרח מכדי לתקנן אשר לכף הרגל , כדאי לשלול שבר בצילום . אשר לקרח הוא מקל על הכאב ומעקב התפשטות של הדמומת ( דימום תת עורי)