כאב צוואר מזה חודשיים +פיענוח סיטי
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לסבול מכאבי צוואר לפני כחודשיים התלוננתי לפני רופא במכבי הוא נתן לי ארקוקסיה ושלח אותי הביתה כאילו לא התלוננתי לאחר מכן הגעתי למיון תל השומר עד שנמאס לי ודרשתי שישעשו לי סיטי במיון ברצוני לדעת מה לעשות ומה אומר הסיטי ולהלן תוצאות :נראה חוסר איחוי של שליש עליון של הדנס עם ליסטזיס קדמי של השליש העליון של הדנס ושל c1 ביחס לc2 ושאר הדנס.בלטי דיסק c5-c4 c6--c5 ללא לחץ משמעותי על החוט עליי לציין שלפני כשנה וחצי נפלתי בתאונת עבודה על הגב ושברתי צלעות האם קשור אני מתה מכאבים עזור לי
הממצא המטריד בט"מ הנו השבר בזיז השן עם הליסטזיס הקדמי. שאר הממצאים אינם משמעותיים. במחשבה ראשונה נוח מאד לקשור את השבר זיז השן בתאונה שהיתה לך לפני שנה וחצי אך מופלא בעיני שלא סבלת אז מכאב צואר. יש עוד הרבה דברים לבדוק אצלך לפני שניתן יהיה להגיע למסקנה מבחינת אבחנה ומבחינת דרך טפול
תודה על תגובתך אשמחלדעת מה לעשות מפה אשמח אם תמליץ לי על טיפול האם השבר הזה יכול להיות מולד או שזה לא הגיוני וכן אניסובלת מכאבי כבר שנה ובצילומים שעשו לי אמרו לישזה מולד