פיענוח MRI- דחוףףף
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי כאבים בקרסול מזה כ-8 חודשים בעקבות נקע, אני כבר עשיתי אולטרסאונד ועכשיו MRI ואם מישהו יכול לפענח מה זה אומר מה הסיבה?? (הכאבים הם ברגל שמאל, בצד שמאל של הרגל ובחלק האחורי של הרגל מעל העקב, הכאב הוא פנימי, וזהו כאב שבא והולך) בתודה, אלמוג. http://imageshack.us/f/819/mrisa001.jpg/
יש סימני קרע של אחת מן הרצועות המחזקות את הקרסול בצידו החיצוני. . יש מעט יותר נוזל תוך מפרקי מן הרגיל פרט לכך אין ממצא שאפשר ליחסו לפגיעה בקרסול
תודה על התשובה, ומה אני אמור לעשות עם זה, ז"א מה הטיפול? צריך זריקה,ניתוח,כדורים,פיזיוטרפיה מסוימת? איך זה יעבור לי?