כאבים בעצם הזנב
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לב-אל, באמצע ההריון האחרון החלו אצלי כאבים באיזור עצם הזנב. הכאבים התחזקו מאוד והקשו בפעולות יומיומיות כגון: התלבשות, שינה, קימה מישיבה וכן הלאה. הנחתי שהכאבים יעלמו לאחר הלידה, אך עד כה עברו מעל לחמישה חודשים מהלידה והכאבים עדיין חזקים במיוחד בעת נהיגה, בעת ישיבה בזויות מסויימות ובעת קימה. יש לציין כי ההריון שהזכרתי הוא ההריון השלישי, שלושת ההריונות היו תקינים והסתיימו בניתוח קיסרי. ניסיתי לעסות את האזור אך כשנוגעים באיזור עצם הזנב הכאב חזק מאוד וקשה לשאת אותו. אשמח לעצתך. תודה, ע'.
לקריאה נוספת והעמקה
יש כמה דרכי טיפול. פני למרפאת כאב