האם מותר לשחק כדורגל?
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.יש לי בלטי יסק בצוואר והיצרות תעלה ולחץ על החוט השדרה.כרגע אני מחלים באופן ספונטני.התסמינים הפסיקו בערך לפני כחודשיים.הניכורכורג אומר שכבר לא צריך להניתח.אך השאלה שלי אם מותר לרוץ?לשחק כדורגל?אני מבין שהסכנה היא לקבל מכה בצוואר.אך אני לא מתכוון לנגוח.העומס בריצה היא בצוואר או בגב התחתון?
לקריאה נוספת והעמקה
הסכנה במקרה כמו שלך אינה רק מכה בראש אלא כל טלטול חזק של הצואר. אין ספק שהשתתפות במשחק כדורגל מהוה גורם סיכון גדול יותרה אצלך מאשר אצל חבריך שאין להם היצרות תעלת השדרה