כאבים באגן הירך בצד ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכבוד ד"ר אסא לב-אל יש לי כאב באגן הירך בצד ימין דהיינו זה התחיל כמדומני שפעם התכופפתי להרים תינוק מהעריסה והרגשתי שם כאב שקיפל אותי. הלכתי לרופא וצילומים בצילומים לא ראו כלום. הרופא נתן לי כדורים נגד דלקת ובמקביל הלכתי לפיזוטרפיה וזה נרגע לי לכמה שבועות. מידי פעם זה היה חוזר אלי בגלים קטנים. לאחרונה זה כאב שלא עוזב אותי שמתחיל מצד ימין קצת מעל האגן וממשיך לאורך הצד עד אחרי העצם בישבן אשמח אם תוכל לענות לי או לעזור לי בתודה מראש יעקב
לקריאה נוספת והעמקה
אשמחל לעזור לך אך לשם כך עלי לבדוק אותך אשר למענה - מה השאלה?