נוזלים בברך בעקבות קרע במינסקוס
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אסא לב-אל. לפני כחודשיים עברתי ניתוח אורטוסקופיה בעקבות קרע במיניסקוס. לאחרונה הצטברו לי נוזלים בברך הגורמים לכאבים ונפיחות אשר משבשים את הסדירות בחיי היום-יום. שאלתי היא מדוע מצטברים הנוזלים וכיצד ניתן לטפל בבעיה? בתודה מראש, עודד
לקריאה נוספת והעמקה
הצטברות הנוזלים היא תוצאה של זרימת דם מוחשת ברקמת הציפוי הפנימית של הברך ( רקמה סינוביאלית). הסיבה לזרימת הדם המוחשת הנה גרוי דלקתי . גרוי כזה יכול להיות בשל שחיקת סחוס או בשל נזק למניסקוס