קושי בהליכה לאחר ישיבה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 44 בריאה,חוץ מקצת ל"ד וכולסטרול שאני מטופלת ויציבה. בחודשים האחרונים שמתי לב שכשאני קמה לאחר שישבתי חצי שעה , שעה ממש קשה לי ללכת בצעדים הראשונים והרגליים כואבות לי. אני עושה התעמלות באופן סדיר בערך פעמיים בשבוע ואחרי ההתעמלות גם כאבי הרגליים מתגברים. מה זה יכול להיות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
כשאת אומרת רגליים למה את מתכוונת?
הכוונה שהרגליים השוקיים והירכיים כואבים , אולי השרירים ? ובצעדים הראשונים לאחר שאני קמה מישיבה אני ממש מתכופפת מכאב. תודה