כאבים במפשעה שמאלית

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

29/07/2003 | 00:55 | מאת: אנונימי

שלום רב, אני סובל מזה 4 חודשים בכאבים הולכים וחוזרים באזור המפשעה השמאלית. לפני חודשיים גיליתי בגוש די קטן בצד שמאל ומיד הלכתי לבדיקות הייתי אצל אורולוג מספר פעמים, עשיתי אולטראסאונד בכל האזור כולל אשכים, דרכי שתן וכליות לא היו ממצאים קרי הכל תקין. הייתי אצל פרופסור מנהל מחלקה פנימית באחד הבתי חולים שבדק ואמר לי שכנראה בלוטת לימפה מוגדלת מעט אך הוא לא חושב שיש בעיה כל שהיא ואמר שכנראה אין קשר בין הכאבים לבלוטה והציע לי ללכת לעשות אולטראסאונד באזור הבלוטה, וכך עשיתי... הלכתי לבית חולים שם ביצעו את הצילום ומנהל מחלקת רדיולוגיה בדק את הצילום וטען שבאמת בלוטת לימפה מעט מוגדלת וביקש לבדוק אותי אישית.... לאחר בדיקה די קצרה אמר חד משמעית כי הבלוטה מוגדלת בגלל פטרייה שיש לי באיזור המפשעה ונתן לי משחה-דקטרין.... וכאמור המשחה עזרה בקשר לפטרייה לא במאה אחוזים אך אני עדיין מטפל בה במעקב של הרופא, אך הכאבים נמשכים והרדיולוג אמר לי שכדי שרופא אורטופדיה ייבדוק אותי אז..., מה עלי לעשות..? האם תוכל לתת השערה לבעיה...? (הפרופסור שבדק אותי טען שלפעמים כאבים נובעים בדלקת שיש בחיבור בין הגיד לעצם). תודה וסליחה על הסיפור הארוך.

לקריאה נוספת והעמקה

כא בבמפשעה יכול להגרם באמת מבלוטה אך גם משבר מפשעתי ף ומדלקת גידים ומבעיה במפרק הירך ומבעיה בשירי הבטן ומבעיה בצינור הזרע ומבעיה בעצמות החיק . בקיצור השערות יש מלא החופן .

30/07/2003 | 07:48 | מאת: אנונימי

מנוגע לשבר מפשעתי אז זה ירד מין הפרק לאחר בדיקה של מספר רופאים את הנושא... בנוגע למפרק הירך, הכאב לא תלוי בתנועה, זה יכול לכאוב בכל תנוחה ובזמנים שונים. (כיצד מטפלים בבעיה כזאת...?). בקשר לדלקת בגידים, כיצד בודקים כזה דבר...? לפני יומים הייתי שוב אצל רופא משפחה והוא שלח אותי לעשות CT אגן ובטן תחתונה....

מנהל פורום אורתופדיה