כאבים בברכיים

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

20/05/2003 | 10:02 | מאת: גיל

שלום רב, אני בן 28 וכבר במשך תקופה ארוכה שאני סובל מכאבים חזקים בברכיים (עד כדי כך שקשה לי לעמוד) נשלחתי למיפוי ספקט של הברכיים. תוצאות הבדיקה הראו שיש לי רווח (מרחק גדול יחסית) בין שתי הברכיים וכתוצאה מכך נוצר עומס על החלקים הפנימיים של הברכיים. הרופא שבדק את תוצאות הבדיקה אמר שאין שום טיפול שאני יכול לקבל על מנת לרפא את המצב, למנוע החמרתו או למנוע את הכאבים. עוד ציין הרופא כי לפי תוצאות הבדיקות קיימים ממצאים דלקתיים שאינם חמורים. נשלחתי הביתה ללא כל מרפא ואני ממשיך לסבול מכאבים חזקים בברכיים עד כדי כך שזה משפיע לי באופן מהותי על חיי היום היום. אציין כי אני לא עובד בעבודה פיזית (אני עו"ד) וכי אני הולך באופן קבוע עם מדרסים אורטופדיים. אודה לך על עצתך בברכה גיל

לקריאה נוספת והעמקה

בדיקת הספקט היא חסרת חשיבות ללא מתאם עם הממצאים שמקבלים בבבדיקה גופנית ותאור מפורט של אופי הכאב התנהגותו וכו'. כך למשל לא ניתן להחליט מדבריך אם יש לך בעיה של קרע במניסקוס או נזק לסחוס מהפרקי. באין מידע כזה אי אפשר לענות על שאלתך.

01/06/2003 | 01:06 | מאת: nili

ישנם מוצרים העשויים להקל עליך את הכאבים המוצרים בטכנולוגית המגנטים ואינפרא אדום רחוק אם הנך מעונין בפרטים נוספים פנה אלי.

מנהל פורום אורתופדיה