כאבי שרירים

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

08/04/2003 | 21:20 | מאת: שירי אל

שלום רב !!!!!!!!!! אני בת 23 ואני סובלת מכאבי שרירים אטומים. יש לי כאבים חזקים באזור הכתפים והגב העליון ואף התחתון ובצוואר. אני סובלת מבעיית ניסטגמוס חמורה בעיינים ולכן כאשר אני קוראת או יושבת מול המחשב אני יושבת בצורה לא "ישרה", ובתנועה של עקמומיות כלפי מטה כמובן כדי שאצליח לראות טוב יותר ונראה לי שמכאן נובעים הכאבים העזים שאני חשה באזור הצוואר והכתפיים. ברצוני לדעת מה ביכולתי לעשות לעצור את הכאבים העזים שאף לא מניחים לי לישון בשקט שכן כואב לי מאד עד כדי אי יכולת לישון .. הלכתי לרופא ונאמר לי ש"אין מה עלשות". ברצוני לציין בנוסף כי התופעה לא חדשה ונמשכת כשלוש שנים אך אני מרגישה כי הולכת ומחריפה. אודה לך על תשובה פרטנית עם פתרון אפשרי לבעיה שמציקה לי מאד.

לקריאה נוספת והעמקה

אין ביכולתי לתת לך תשובה על סמך המידע הדל שאת מביאה. ואל לך לצפות שניתן לעשות זאת בהתכתבות.

10/04/2003 | 20:30 | מאת: שירי

שלום רב !!!!!!!!!!!!! הייתי מעוניינית לדעת איזה מידע נוסף יוכל לעזור לך לתת לי תשובה . ומה זאת אומרת שלא ניתן לעשות זאת בהתכתבות ? אלא כיצד? למה נועד למעשה אתר זה אם לא להתכתבויות? בתודה מראש שירי.

11/04/2003 | 13:52 | מאת: יוקה

שלום שירי. נדמה לי שאני מזהה את מצבך. גם אני קצרת ראייה וסובלת כאבים עזים באזור הכתף, העורף והגב העליון כתוצאה מישיבה מרובה מול מסך המחשב שאיננה ישיבה נכונה מבחינה ארגונומית, אך בלית ברירה. עצתי לך - שחייה, בעיקר שחיית גב וכן תרגילים פשוטים ביותר בבית ש"מחקים" שחיית גב כגון: סיבובי כתפיים לאחור, סיבובי הזרועות לאחור (להתחיל במתינות ובזהירות), מתיחות לאחור וכל תנועות שהן "הפוכות" למצב הישיבה שלך. גם תרגילי צוואר יכולים להועיל. תחילה תרגישי אולי בהתגברות הכאבים הקיימים ובתוספת של כאבי שרירים בסביבה, כי להערכתי, שרירים אלה לא מופעלים לאחרונה. רצוי לחמם מעט את האזור לפני התרגול. לאחר מספר ימים את אמורה לחוש הקלה רבה. האמור לא בא, כמובן, במקום ביקור אצל אורטופד, אשר בוודאי ימליץ על פיזיאותראפיה. אני נוטה להאמין שד"ר לב-אל לא יחלוק על עצתי זו.

מנהל פורום אורתופדיה