כתף ימין / זרוע ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כבר חודשיים שאני סובל מכאבים בזרוע ימין בצד שמאל.. עשו לי בדיקת US : BICEPS TENDOM - הודגמה דיסלוקציה מהתעלה,לא הודגם קרע,הודגם מעט נוזל. עשו לי גם זריקת סטרואידים לכתף והיום אני שבוע אחרי והכאב לא עבר.. ניסיתי מלא כדורים נוגדי דלקת ושום דבר לא עזר.. האם זה חמור? האם זה משהו שיעבור עם הזמן? איך ניתן לטפל בבעיה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מידת חומרת המצב היא כמידת ההפרעה התפקודית והכאב. סכוי נמוך שזה יעבור מאליו אך תיתכן הטבה. הטיפול: ף ניתוח לקיבוע הגיד תעלתו.
אין דרך לפתור את הבעיה חוץ מניתוח??