שבר תלישה בקרסול ימני. פטישןן חיצוני
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, לפני כשישה שבועות שברתי את הקרסול לאחר נחיתה לא טובה. שבר תלישה זעיר בפטישון החיצוני. גובסתי במשך שבועיים.. ולאחר מכן השתמשתי באייר קאסט. לפני שבועיים הייתי אצל האורטופד שעל סמך הצילום אמר שתוך שבועיים אני יכול להתחיל לרוץ. ואמר שאין צורך לעשות פזיוטרפיה. שאלתי היא האם הגיוני שלא צריך לעשות פזיוטרפיה? היום רצתי ובמהלך הריצה הרגשתי את הקרסול. לא כאב חודר אך בהחלט מורגש. האם כדאי להמשיך לרוץ בכל זאת או שזוהי נורת אזהרה?. ואשמח לדעת איך אדע מתי אוכל לשחק כדורגל בחזרה? תודה רבה רבה מראש.
sdfsdfsdf sdfsd sdhfs hdfklsdhfskldhf lskdhfsklh fslkdfhlsfhsldfhsldfjskld
התשובה תלויה ביציבות מפרק הקרסול . יש לבדוק את הקרסול לשם כך