שבר מאמץ בשני מרפקים לילד בן 13
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 13 מתאמן בג'ודו והחלו לו לפני כחודשיים כאבים במרפק שמאל ואחר כך גם במרפק ימין רק בהתנגדות במהלך האימון. אורתופד מומחה בספורט בדק אותו ואבחן כי מדובר בשבר מאמץ במרפק. והמליץ על מנוחה של 3 חודשים בדקתי באינטרנט וזה מאד נדיר. האם יכולה להיות אבחנה אחרת? איך זה נגרם? האם זה יכול לחזור על עצמו? האם זה כרוני?
לקריאה נוספת והעמקה
שבר מאמץ של האפיקונדיל הפנימי אצל בני הנעורים אינו כה נדיר . הוא שכיח יחסית בקרב שחקני "ביסבול " במיוחד אצל ה"זורק" . בשתי הידיים זה נדיר אך לא בלתי אפשרי. יכולה להיות אבחנה אחרת בשביל זה בודקים זה לא כרוני