שחיקת סחוס בברך וכאבים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 61. לפני מספר חודשים התחילו לי כאבים חזקים בברך המתגברים בעת כיפוף ויישור שלה. עברתי מיפוי עצמות בו נודע לי על ידי האורתופד כי אני סובל משחיקת סחוס וכן שינויים ניווניים באזור הברך. האורתופד הפנה אותי למומחה לבעיות ברכיים אולם התור הוא לעוד הרבה זמן. כיצד ניתן להקל על הכאבים לפחות? מה מומלץ לעשות וממה מומלץ להימנע? בנוסף לאחרונה החלו להופיע אצלי התכווצויות שרירים. האם יש קשר בין הדברים? תודה מראש.
כל אורתופד אמור לדעת איך להקל עליך . שחיקת סחוס ושינויים ניווניים זה היינו הך. אפשר להקל על הכאבים באמצעות תרופות נוגדות דלקת בטבליות או אף בזריקות. הדבר הבודד החשוב מכל הוא ירידה במשקל ( כל עוד יש מה להשיל)) . יש גם תרופות המעכבות את התהליך הניווני. התכוצויות שרירים אינן חלק מן הסיפור