כאבים חזקים בכתף ימין ויד ימין

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

20/04/2018 | 02:45 | מאת: תמר

שלום, מזה חודשיים וחצי אני סובלת מכאבים חזקים מאוד שהתחילו בכתף ימים (שכמה) ולאחר עברו גם ליד ימין. כאן גם המקום להוסיף שאני בהריון כרגע בשבוע 18. בסביבות שבוע 7 הכל התחיל הלכתי לרופא משפחה שהתייעץ עם רופא נשים ונתן לי זריקה חד פעמית בישבן.הייתה הקלה לאחר כחודש הכאב חזר בהדרגה עד למצב של התעוררות בלילה מכאבים חזרתי לרופא וקבלתי שוב זריקה חד פעמית בישבן שוב הייתה הקלה למספר שעות והכאב חזר.לאחר שבועיים לא יכולתי לסבול את הכאב והלכתי לאורטופד שבהתייעצות עם רופא נשים שוב נתן לי זריקה של סטרואידים הפעם בכתף כאן המקום להוסיף שבמקביל הלכתי לפיזותרפיה ועשיתי טיפולי דיקור יבש כלום לא עוזר סוג הכאב הוא כל היום כאשר בלילה זה מתגבר כך שכבר חודשיים לא ישנתי לילה רצוף.השעה עכשיו 2:30 בלילה ושוב אני ערה אחרי מקלחת חמה עם כאבים ואני מיואשת!! אשמח לדעת מה זה יכול להיות מה ניתן לעשות אני לא יכולה לסבול יותרררר תודה רבה! תמר

לקריאה נוספת והעמקה

מדבריך משתמע שקיבלת טיפולים וזריקות בלי שבעצם נעשתה אבחנה מדויקת של הגורם לכאבך . אפר לעזור לך רק כשברור מה הסיבה לבעייתך ובהחלט ניתן לזרז משמעותי את התהליך האיבחוני. בנתיים יש תרופות חזקות דיין בכדי להקל על הכאב בלי לסכן את העובר.

21/04/2018 | 22:24 | מאת: תמר

נכון.. כל רופא שהגעתי אליו אמר לי לחזור לברור לאחר הלידה כאילו מדובר בעוד שבוע ששבועיים נראה כאילו אף אחד לא רוצה לקחת סיכון בברור מעמיק ...הדבר היחיד שממש בקשתי אז נתן לי רופא משפחה זה אולטרסאונד כתף ולא ראו שם כלום...האם יש עוד דברים שניתן לבדוק במצבי?

בעיקרון צריך לאבחן את סיבת הכאב . יש לבדוק את הצוואר ולעשות בדיקת בת"מ(MRI ) של הצוואר והכתף

22/04/2018 | 13:09 | מאת: תמר

ד"ר אסא שלום שוב ותודה על התגובה המהירה. בקשתי לערוך בדיקת mri כפי שהמלצת, אך לצערי זה יקח זמן, אשמח אם תוכל לפרט אלו תרופות ניתן ליטול להקלה מבלי לסכן את העובר. כמו כן לאור התיאור שכתבתי, ובהתחשב בכך שאין תוצאות של בדיקות מלבד אולטראסאונד, האם נתקלת בעבר בתופעה כזו, ומאלו גורמים הם יכולים לנבוע? האם יש כיוון כללי?

קשה לענות על השאלה " האם נתקלת...." וזאת משום שאין תאור מפורט של הכאב ואין בכלל תאור ממצאי הבדיקה הגופנית מה שלא פחות חשוב מבדיקת הבת"ם לה את מחכה. אשר להמלצות על תרופות , אינני נותן המלצה על טיפול מסוים מעל דפים אלו .

מנהל פורום אורתופדיה