קטיעת חלק מאצבע שלישית ברגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עברתי קטיעה של הגליל השלישי באצבע השלישית ברגל. לאחר כשבטע הגדם אדום מאד ועדיין כואב אשמח לקבל מידע על טיפול ראוי למניעת דלקות וזיהום מעבר לחבישה יומיומית עם משחה אנטידלקתית ואנטיביוטיקהשאני נוטל. בנוסף אשמח לקבל מידע על ההשלכות שיכולות ל היות בעתיד על התפקוד שלי (אני ספורטאי ומעוניין לחזור במהרה לרוץ)
מה גרם לכריתה? בן כמה אתה? אתה מעשן? אודם של הגדם יכול להצביע על דלקת כתוצאה מזיהום. אם אמנם יש כזה יש לפתוח את הפצע בהקדם בנוסף לטיפול אנטיביוטי. פנה לאורתופד דחוף
ראשית תודה על התשובה המהירה. אני בן 48 ולא מעשן. הכריתה היא כתוצאה מחפץ כבד שנפל על הרגל. אני מחוסן אנטי טטנוס. הייתי אצל כירורג ביום שישי האחרון ומאז חזרתי לקחת אנטיביוטיקה צפוויט פורטה.