בן 39 סובל משחיקת סחוס בברך ימין
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני זכר בן 39 לאחרונה סבלתי מכאבים קלים בברך ימין לאחר איבחון ודימות התגלתה שחיקה של הסחוס ברמה בינונית בברך ימין, החשש שלי מהתדרדרות השחיקה של הסחוס שתגביל אותי בתפקוד היום יומי. רציתי את דעתך מה הטיפול הכי יעיל לשמירה או לשיפור המצב הקיים ומניעת המשך השחיקה של הסחוס והאם טיפול בגלי הלם הכן יכול לעזור ולשקם את הסחוס. (אני לא עוסק בפעילות ספורטיבית פעילה, אני עובד בעבודה פיזית בקירור) תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
1. ירידה במשקל ( אם יש עודף) 2. אפוסתרפיה