בצקת מוח העצם/קונטזיה גרמית.
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , רציתי לדעת בעקבות נפילה שעברתי לפני שנה וחצי יש לי כאבים בעצם החזה מאזור הסטרנום . עברתי פעמיים mri עקב כאבים חזקים ביותר שלא עוברים לי מאותה נפילה וטראומה וחבלה שהייתה . הממצים מצאו בצקת מח העצם בזווית הקידמי של הסטרנום . ו3 חודשים אחרי .. אין שינוי רשמו מעקב אחר קונטזיה גרמית .. ושוב אותו דבר. מה שאני רוצה לשאול זה מה אני אמור לעשות אם ממצא זה ?יש לי כאבים חזקים והגוף לא מצליח לרפא לבד וגם לא יעבור לי בחיים לבד כי זה כבר שנה וחצי מלאה איבדתי תתקווה שיעבור לבד . מה שאותך אני רוצה לשאול מה עושים האם זה פציעה שתישאר איתי כל החיים ותמיד יהיה לי כאבים? או קיים טיפול , לכאבים ולבצקת מח העצם ולקונטזיה גרמית חבלה שיש .. תודה לך
בצקת של מוח העצם חולפת בדרך כלל כעבור כשנה. אין לי מידע באשר לסטרנום. במקרה של ראש עצם הירך יש שיטה ניתוחית שבה עושים חורים בעצם לשם הורדת לחץ ברקמה