קרישתיות יתר

דיון מתוך פורום  תזונה קלינית

24/07/2002 | 21:23 | מאת: רות

שלום רב, אודה לך אם תציעי לי טיפול להורדת טרומבוציטים בדם. הנני בגיל 51 עוסקת בספורט ורזה ולמרות זאת נמצא אצלי מצב של קרישתיות יתר. אודה לך על תשובתך. בברכה, רות

לקריאה נוספת והעמקה
25/07/2002 | 13:46 | מאת:

רות שלום, אין קשר ממשי בין טרומבוציטים ותזונה כמו שיש בין כולסטרול ותזונה. זהו דבר המצריך יעוץ המטולוגי . בברכה, דנה

18/06/2008 | 23:38 | מאת: יפעת

שלום אני בגיל 60 ויש לי טרומובוציטים בסביבות ה- 600000 וזה משתנה מדי חודש , הביאו לי את תרופת הידראה ונהיה לי כיב ברגל הרופא ההמטולוג אמר שזה כתוצאה מהתרופה והחליף לי אותה ל-אגרילין אני לוקחת אותה בערך 10 ימים, אמרו לי שזה יכול להשפיע על הלב וכתוצאה מכך עשיתי בדיקות לב- אקו לב והכל תקין. היום עשיתי בדיקות דם והטרומבוציטים עלו ל- 800000 וגם רגלי השניה בלי הכיב התנפחה מאוד וכואבת אמרו לי שיש בצקת ובנוסף עוד משהו האם הטרומבוציטים קשורים להתנפחות הרגל?! ואיזה צמחי מרפא אפשר לקחת שיעזור להורדת הטרומובציטים? תודה רבה יפעת