יש לי שאלה

דיון מתוך פורום  תזונה קלינית

11/02/2003 | 14:41 | מאת: שואלת

אני בדיאטת השמנה(עוד מאט הסיפור) עם אני רוצה להשמין יותר ברגליים, אז אני צריכה לאכול בעמידה?עם אוכלים מהר חוץ מי זה שהקיבה לחוצה, אפשר להשמין יותר מהר? (על תדיאגו זה לא הדרך שלי להשמין) אני שואלת בשאלה רטורית. אוקי אז ככה, פעם הייתי שמשמנה אפילו שמנה (אני בעלת נורא נטייה להשמנה) אני בת 16, עשיתיד יאטה בהתחלה כסח אחר כך עליתי כמובן, אחר כך עישתי דיאטה לאט לאט כמו שצריך ובאמת רזיתי לטוב, שניגמר לי התקופה עם הדיאטנית שלי פחדתי להשמין למכו שהייתי והמשתכי עם הדיטאה אפילו אכלתי טיפה'לה מידי פעם או פעם. פחות עד שהיום הגעתי למצד שאני מטר 52 ושוקלת 40!, אוקי אז אני אצל תזונאיית שהיא אלכה ולאט לאט אני יעלה היא אמרה לי למשקל 44, התפריט שהיא נתנה לי ניראה נורא סביר ולא להשמנה היא אמרה שעם התפריט הזה אני אני ייעלה כל שלושה שבועות 300/400 גרם, לי ניראה כיאלו אני ייעלה יותר כי יש לי נטייה, קודם כל היא אמרה לי להפסיק עם כל הספורט שעישתי רק פעם בשבוע שעה אחת ג'ז זה מספיק לי, ואני כל יום עושה 150 כפיפות בטן כי תמיד הייתה לי בעיה של התמכרות של הכפיפות וגם אני עושה מתיחות אבל לא משנה זה לא מוריד בקלוריות. אני רק מתאמנת על שפגעטים וכאלו כדי שאני יצילח עוד לעשות מידי פעם או פעם. זה התפריט : בוקר: יוגורט יופלה עם פרי 3% בית ס פר: לחמניה עם טונה מיונז פסטרמה טחינה כל מה שבלי. צהריים: איזה מוצר סויה או בשר שיהיה 250 קלוריות, וליד זה איזה מנה פירה או פסטה או משהו כזה 3 כפות, (אני יודעת שזה קצת, אבל ביינתים) אחר הצהריים: שתי פירות, שאני אולכת פרי אחד היא יודעת וזה לא משנה לה.ממש. ערב: שתי חתכיות פשטדיה עם בצק שיש בזה כבר יבצים וירקות וכל זה וליד 5 כפות גבינה איזה שאני רוצה 5% ועוד ירוקת או ריגלים או מאודיים מה שבראש שלי, לקינוח או בלילה עוד יגורט כמו שבבוקר. מותר לי 5 מסטיקים ללא סוכר ו 5 סוכריות ללא סוכר, עם אני רוצה אני יכולה פחות סוכיורת יותר מסטיקים או להפוכו..... עכישו לשאלה שלי: אני לא יודעת עם למשל מותר לי אוכל סיני וכל מיני כאלו ושינצלים וקציצות של אמא שלי אני לא יודעת כמה לשים כי אינ ל יודעת עם זה 250 קלוריות בדייוק, ואני לא ידועת הרבה דברים. עם כאילו היא תוסיף לי לתפריט סתם נגיד כל יום וופלת פסק זמן(290 קלוריות) ושוקו-קרלו. אני ישמין מהר מידי נכון? ואני מפחדת גם לא לעושת פעילות גופנית ואז להשמין מידי ואז ייה הלי קשה לחזור לכושר שלי. מה שכן אני פעם כן פעם לא עולה במדרגות 60 מדרגות וכל יום יורדת במדרוגת, ופעם אחת בשבוע ג'ז שעה זה מספיק?

11/02/2003 | 16:26 | מאת: שואלת

אני -ממש- רוצה לעלות כבר במישקל אני יודעת שזה לא טוב לעלות ישר כמו שזה לא טוב לרדת ישר אבל נגיד למי שצריכ הלעלות 4 קילו, הכי טוב שכל חודש כמה היא תעלה???? ועוד משהו, אני כל המזן נורא לחוצה, ואני נורא מפחדת שבגלל זה אני הוריד עוד קלוריות מקווה שלא.

25/02/2003 | 17:35 | מאת: עדי

את חייבת לעלות במשקל,זה נורא מסוכן להיות תת-משקל אולי זה יפריע למוח ויופיעו בעיות רציניות,את צריכה לשקול בין 46ל-57 קילו

מנהלי פורום תזונה קלינית