רדוקטיל

דיון מתוך פורום  תזונה קלינית

08/10/2002 | 14:17 | מאת: k

במהלך השנה האחרונה אני נמצאת בתהליך הרזיה מבוקר הכולל תזונה נכונה ו 6 אימונים אינטנסיביים מתוכם 2 אימוני כוח. לאחר ירידה של כ- 12ק"ג המשקל נעצר וכבר מס' חודשים שאיני מצליחה לרזות. הייתי רוצה לקבל פרטים על הרדוקטיל והאם הוא מומלץ על מנת לרדת שוב במשקל. יש לציין, שאני מתאמנת בקביעות 5-6 פעמים, פחות מ-1000 קל' ביום ויש לי בערך 12%שומן עודף. אשמח לקבל תשובה בהקדם!!!

09/10/2002 | 12:44 | מאת: ליטל להב

שלום לך חסרים לי הרבה פרטים על מנת שאוכל להבין את התמונה הכוללת.: בת כמה את? מה הוא גובהך? מאיזה משקל התחלת לפני תהליך ההרזיה? מהו אחוז השומן בגופך (כלומר, מאיפה הגעת למסקנה כי יש לך עודף של 12% )? כמו כן את אומרת כי את נמצאת בתהליך הרזיה מבוקר. האם מבוקר ע"י דיאטנית קלינית? היות ותפריט של פחות מ-1000 קק"ל ועוד בשילוב של פעילות אינטנסיבית (עד כמה אגב?), נשמע קצת דראסטי ויכול להיות שדווקא מיעוט הקלוריות בתפריטך הוא הגורם ל"תקיעה" בתהליך הירידה. אין לי מושג גם מה משקלך עכשיו. יכול להיות שאת במשקל תקין וזה הזמן להפסיק? לגבי רדוקטיל. מדובר בתרופה ממשפחת ה-S.N.S.R.I ,במקורה תרופה אנטי דיכאונית, אשר קיבלה התוויה לתמיכה בהרזייה, עקב כך שהיא גורמת לירידת התאבון, כנראה בצורה משמעותית. לא כל אחד יכול לקבל את התרופה, היא חייבת מרשם ומעקב רופא. לצערי איני מכירה מספיק את הצלחותיה. מה שכן, מהתרשמות כללית אני לא בטוחה שהיא מתאימה לך (את אוכלת לדברייך פחות מ-1000 קק"ל ליום...) אם תוסיפי יותר פרטים נוכל להתייחס. בברכה-ליטל

09/10/2002 | 14:01 | מאת: k

תודה על ההתייחסות המהירה ואני אתן לך פרטים נוספים: התחלתי את הדיאטה במסגרת של תוכנית הרזייה במכון כושר. התהליך היה כ- 3 חודשים בהם ירדתי כ - 12 ק"ג. במסגרת התוכנית נבדקו אחוזי שומן, מסת שריר, מסת שומן. אני מתאמנת בקביעות 5-6 אימונים בשבוע, מתוכם 2 אימוני כוח מבוקרים. גובהי 172 משקלי היום 84, 42% שומן שזה הרבה מעל הנורמל. עכשיו לאחר שנה שהמשקל לא יורד ואני משקיעה המון מאמץ, המליצו לי לקחת את הרדוקטיל במקביל, עברתי בדיקת דם רגילה ואמרו לי שבלוטת התריס תקינה ( אגב, אני שאלתי אותך לגבי חילוף החומרים וראיתי את התשובה - תודה). נאמר לי שיש בדיקות מעמיקות יותר רק שאני לא יודעת למי עליי לפנות ומה לעשות אני פוחדת להישבר ולהשמין שוב. אשמח לקבל את תשובתך בהקדם!

מנהלי פורום תזונה קלינית