אוכל

דיון מתוך פורום  תזונה קלינית

15/06/2002 | 23:08 | מאת: שרון

רציתי לדעת האם זאת בעיה אם מקיאים פעם ביום מתוך מודעות שאכלתי הרבה אני לא סופרת קלוריות אלא במושגים הרבה מידי או בסדר. יש לי מחזור אבל לא כל כך סדיר לפעמים אני מקיאה יותר מפעם אחת היום זה תלוי בכמויות אני לא חושבת שיש לי בלמוסי אכילה אני שוקלת 53 וגובהי 168 ואני עסוקה במראה וחושבת שאני שמנה או מדימוי גוץ מעוות לא כל הזמן אחרי שאני אוכלת אני מקיאה אני לפעמים עוסקת בספורט והליכות עכיו אני בתקופת המבחנים האם אינ אפסיק להקיא ושכחתי שאני לפעמים משתמשת בכד ורים משלשלים 3-4 כל פעם האם שאני אפסיק להקיא אני אשמין?? האם זאת הפרעת אכילה למרות שקיבלתי מחזור ואני לא בדיוק סופרת ממש ממש במדויק??? מה עושים?? האם שמקיאים מקבלי בכל זאת את הקלוריות??

16/06/2002 | 10:57 | מאת: ליטל להב

שלום שרון כפי שענתה נועה שיף לאחת הפניות כאן לא מזמן, אנחנו לא מומחיות בהפפרעות אכילה, כך שאין באפשרותי לקבוע מה נורמאלי ומה לא. לפי המכתב שלך, יש בהחלט מקום למחשבה על טיפול בברכה- ליטל

שרון שלום, ליטל צודקת בכך שהיא אומרת שאיננו מתעסקות עם הפרעות אכילה, אבל אני מרגישה שחשוב מאוד שתיפני למרכז שכן עוסק בכך. אפילו אם אין לך הפרעת אכילה קלסית (וזאת יגידו לך רק לאחר איבחון) הרי שאין זה תקין לנסות להמנע מעליה במשקל על-ידי הקאות או משלשלים - שני מנהגים מזיקים ביותר לגוף! את חייבת להכנס למסגרת טיפולית שתאפשר לך להגמל ממנהגים אלו לפני שתגרמי לעצמך נזק גופני. בהצלחה.

מנהלי פורום תזונה קלינית