טיפול בערמונית מוגדלת בשיטת גת גורן

דיון מתוך פורום  ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת

19/04/2012 | 20:56 | מאת: ירון

לום ד"ר שלום כץ לגבי הניסיון עם שיטת גת גורן , המטפלת בהגדלת הערמונית באמצעות שיפור ניקוז הדם מהערמונית: קראתי במאמר של גת וגורן שאחרי חצי שנה היתה רגרסיה אצל מעט מהחולים, כנראה בגלל התפתחות כלי דם עוקפים את אלה שנחסמו לצורך הטיפול. נוסף לכך בפירסום של מרפאת גת וגורן מדווח על 80% הצלחה. ידוע גם שהשיטה חדשה והניסיון הקיים הוא למשך שנים מעטות. 1. מה סיבת הכשלונות - האם זו באמת היווצרות מעקפים? 2. אם כן, האם סביר שככל שעוברות השנים אחרי הטיפול אצל חלק הולך וגדל מהמטופלים תופיע רגרסיה? 3. מנגד, האם אפשר לראות גרפית שהגידול בחלק היחסי של המטופלים בו חלה רגרסיה נעצר אחרי כמה שנים? (כלומר - התכנסות לחלק יחסי מסויים?) אם כן - יש הערכה לאיזה חלק יחסי זה יתכנס?

לקריאה נוספת והעמקה

השיטה אינה מוכרת ע"י האורולוגים המנתחים . לי אישית יש מקרים שטופלו בשיטה זו ללא כל שינוי לטובה ופנו אלי לניתוח ועברו בהצלחה. הטיפול מבוצע ע"י 2 רופאים האחד גניקולוג והשני רנטגנולוג ואינני חושב שהטיפול בערמונית נכון שיהיה מבוצע לא ע"י בעלי התמחות באורולוגיה.

20/06/2013 | 12:01 | מאת: cleareye

לפי ניסויים שפורסמו בבטאון האורולוגים הארופאי, ע"י ד"ר גורן ועמיתיו, הסיבה להגדלת הערמונית היא עליה בהורמון הטסטוסטרון הנגרמת בגלל דליפה בוורידים המנקזים את האשכים.

מנהל פורום ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת