כאב מתגבר באיזור האגן

דיון מתוך פורום  ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת

26/12/2011 | 09:36 | מאת: Nils

שלום דוקטור :) אני בן 30 וכבר שלושה חודשים אני סובל מכאבים באיזור האגן אשר החל מצריבה בזמן שפיכה ושתן וחדר למטה לאיזור פי הטבעת. הייתי אצל אורולוג שהיה הכי זמין עקב תור ארוך אצל השאר וזה שמע את תלונותי, אמר שזה דלקת כרונית בערמונית (יש לציין שלא עשה איזה בדיקה גופנית כל שהיא) ונתן לי אנטיביוטיקה למשך שבועיים שלא עזרה.. ולאחר מכן שלח אותי לבדיקה שנקראת טראנס-רקטל ללא ביופסיה.. הבעיה שזה לוקח חודשיים ומאז התגברו לי הכאבים באזור האגן בעיקר גב תחתון (עצם הזנב) ואני מרגיש שכל האיזור של פי הטבעת כאילו צנח למטה וכל שיעול מרגיש כאילו בורח לי קצת צואה ויש לי צריבה באיבר המין ללא קשר למתן שתן וגם ירידה בזיקפה. כל אורולוג אחר או בדיקה שקשורה לעניין הזה לוקחת זמן רב ואני די מודאג מהמצב שפוקד אותי ושאולי מחר בבוקר אני עלול להתעורר לעוד תופעה :( מה עושים ?

לקריאה נוספת והעמקה

אכן נשמע כמו דלקת כרונית של הערמונית. ממליץ לך עד לגמר הבירור לבצע אמבטיות ישיבה במים חמים לאיזור הפרינאום וכן טיפול אנטביוטי + אנטי דלקתי למשך 3 חודשים אני מקוה שתראה תוצאות. בכל מקרה אתה חייב להבדק ע"י אורולוג.

27/12/2011 | 23:29 | מאת: Nils

האם אני יכול ללכת לרופא כללי עם שם של תרופה שתמליץ אולי ? ומה לגבי יחסי מין.. ראיתי שלחלק רשמו להימנע, מה הסיבה.. איזה נזק נגרם כתוצאה מכך? מה מותר ואסור לי לאכול? פשוט עד שאני אראה אורולוג זה יהיה עוד חודש :(

מנהל פורום ניתוח ערמונית-פרוסטטה מוגדלת