כריתה.................
דיון מתוך פורום אונקולוגיה גינקולוגית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גיל 70. ביופסיה לפני חודש אובחן grad 1. מוצע ניתוח לפרוסקופיה להסיר את כל החבילה. הניתוח מפחיד אותי. אם לא עושים את הניתוח האם התקדמות בסרטן וודאית? באיזה קצב? האם הגיוני בגיל הזה לוותר על ניתוח לוחיות את מה שנשאר? סליחה אם אני הזוייה אבל אלו מחשבות שעולות לי
ההצעה לניתוח היא המעשה הנכון ביותר בניתוח יחסית פשוט את יכולה להבריא ללא ניתוח ההתקדמות ודאית , אין לדעת באיזה קצב זה יקרה ולא מומלץ לבדוק זאת, את יחסית מאד צעירה ורק אם יש מחלות רקע משמעותיות ניתן לשקול חלופות לניתוח