בטא גבוהה אחרי הריון מולארי
דיון מתוך פורום אונקולוגיה גינקולוגית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי גרידה לפני כחודש וחצי בפתולוגיה נכתב שאולי מדובר בהריון מולארי חלקי (לא בטוחים לגמרי). התחלתי היום מעקב של בדיקות בטא , וקיבלתי תשובה שהבטא כרגע היא 9740 . אני ממש בלחץ מזה ולא יודעת מה לעשות, האם זה לא היה אמור לרדת לבד כבר?
האם נדרש מעקב שבועי? רופא הנשים אמר לי אחת לשבועיים. אני מאוד מבולבלת מכל ההנחיות