עוד שאלה.............
דיון מתוך פורום אונקולוגיה גינקולוגית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על המענה המהיר עוד שאלה אם היו יבלות קונדילומה וטןפלו בלייזר ולא חזרו עברה כבר חצי שנה ההאם זה אומר שהוירוס לא קיים בגוף?ואציין שעשיתי פאפ וhpv שהיבלות עוד היו קיימות והוא יצא תקין.הבנתי שיבלות זה ביטוי חיצוני לפפילומה ואם פאפ לא תקין אז זה ברחם ואיברים פנימיים.האם אני יכולה להיות רגועה?זה לא מדבק או מדביק?
בדיקת הפאפ -HPV בודקת זנים אחרים מאלו של הקונדילומה את יכולה להיות רגועה כי הזן שגורם קונדילומות לא מסוכן אבל לא ודאי שהוירוס נעלם או יגרום לקונדילמות בעתיד אבל אין דרך לבדוק זאת