שוב הדימום מתחיל.אשמח לעצה...

דיון מתוך פורום  אונקולוגיה גינקולוגית

24/01/2018 | 19:16 | מאת: שוב אני!

שלום,פרופסור בן אריה! אני שוב פונה אליך.ההודעה האחרונה שלי הייתה ב10.1.2018. ב4.1 התחיל לי דימום שהופסק תוך שבוע.את כל הפרטים כתבתי לך בהודעה הקודמת. היום שוב סימנים להתחלת הדימום-הפרשות צהובות-חומות וגינאליות.עדיין אין תשובה של הביופסיה.לפחות עד עכשיו לא התקשרו אלי...עברו שלושה שבועות מאז שהתחיל הדימום הקודם ו19 יום מאז שלקחו לי ביופסיה. האם עליי לפנות למיון? האם באמת יש מצב ש בגילי (55)השחלות חזרו לפעול ולכן המחזור חזר אליי.היום בלילה התעוררתי מכאב דוקר בבטן התחתונה ממש למטה באמצע דומה למה שהיה לפני 3 שבועות לפני תחילת הדימום הקודם. לפני מספר ימים עשיתי ספירה וסי אר פי והבדיקות אפילו טובות יותר מאשר מה שהיה לי מלפני כל הדימומים .המוגלובין 14.6.טרומבוציטים 315.סי אר פי פחות מ0.08. אשמח לקבל עצה.תודה רבה,רבה!

25/01/2018 | 19:54 | מאת: שוב אני!

שלום,פרופסור! היום הייתי אצל רופאת הנשים .הביופסיה הגיעה תקינה,אך נצפה דימום קל מהרחם.רירית הרחם 5-6 מ''מ. שוב נלקח פיפל. האם לדעתך,הסיבה היחידה לדימום חוזר כזה הוא רק סרטן?או שיש מצבים נוספים.הרופאה טוענת שהפעם זה לא נראה כמחזור. ברצוני להזכיר שלפני שלושה שבועות אסטרדיול עלה מעל 700,הרירית הייתה 11 מ''מ חיכיתי 3 שבועות לקבלת התשובה ועכשיו עוד המתנה שהורגת. האם יש דרכים נוספות לאבחנה? בתודה מראש ובברכת שבת שלום.

שמח לשמוע שהביופסיה תקינה אני לא ממש מבין מדוע בוצעה בדיקת פיפל נוספת אם הדימום לא מאד חזק, לאור התשובה ניתן לשקול מספר חלופות טיפוליות להפסקת הדימום

מנהל פורום אונקולוגיה גינקולוגית