טיפול טבעי או שיאצו- מעי רגיז

דיון מתוך פורום  רפואה משלימה

03/11/2019 | 10:29 | מאת: סיון

שלום , אני בת 30 מס' שנים סובלת ממעי רגיז כל הבדיקות תקינות. הומאופתיה מס' שנים לא עזר, עשיתי דיקור סיני של 8 טיפולים - במהלך הטיפול הייתה רק הרעה במצב אבל לאחר הטיפול היה לי ממש טוב מבחינת הבטן למשך מס' חודשים עד שזה חזר שוב ובגדול, כאבי בטן התקפיים , שילשולים וירידה במשקל בנוסף הפלות חוזרות. רוצה להתחיל שוב טיפול טבעי כמו שיאצו מה דעתך יהיה יעל למצב שלי? דיקור סיני מפחדת להתחיל שוב כי במהלך הטיפול הרגשתי ממש לא טוב והמצב רק החמיר (השיפור היה רק אחרי שהחלטתי לעשות הפסקה). מה היית ממליץ מניסיונך? כבר מיואשת..

לקריאה נוספת והעמקה

סיוון שלום, לא בטוח מה יכולת השיאצו בטיפול בתסמונת עצמה. הוא בהחלט עשוי לסייע בהרגעה והפחתת סטרס שהינם חלק מהגומים להופעת התופעה. התופעה מופיעה שוב ושוב משום שכנראה יש צורך גם בשינויים בתזונה ובאורח החיים שלך פרט לטיפולים שאת מקבלת. המלצתי היא כן לנסות שוב דיקור סיני. אולי כדאי לנסות מטפל אחר? בהצלחה רונן רוזנבלט-ניר

03/11/2019 | 11:37 | מאת: סיון

תודה על התגובה המהירה, שומרת מאוד על תזונה אחרת בכלל הייתי סובלת. ניסיתי מטפל אחר אבל גם לא עזר, הבנתי שטיפולי שיאצו אותו הדבר כמו דיקור רק שיטה אחרת לא? או אולי טווינא?

את מוזמנת לנסות. אשמח אם תעדכני לגבי התוצאות. בהצלחה! רונן רוזנבלט-ניר

מנהל פורום רפואה משלימה