זיעה קרה והתעלפות

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה

27/01/2014 | 20:15 | מאת: מרסל

לפני כמה ימים , הרגשתי זיעה קרה . קמתי מהמיטה כדי לסגור את המזגן ולא יכולתי לעמוד על הרגליים . הרגשתי פתאום בחילות ולא הייתי מסוגלת לעמוד על הרגליים. הלכתי למקלחת לשטוף את הפנים ואז... בלאק אוט לגמרי . לאחר 20 דקות בערך ( נושא הזמן הוא נתון שקיבלתי מבעלי) התעוררתי בגלל שהיה לי קר בגב ובעצם מצאתי את עצמי מעולפת על הריצפה ... חייבת לציין שהזיעות הקרות קורות לי לעיתים רחוקות אך נושא ההתעלפות , זאת הפעם הראשונה . אני מאוד נלחצתי מזה ורציתי לדעת ממה זה יכול להיות ? אשמח לקבל כיוון . תודה מראש . מרסל

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, יתכן שזו "סתם" ירידת לחץ -דם בגלל חוסר נוזלים , עייפות וכו', אבל הסיפור די מרשים ודורש התייחסות ובדיקה של מערכות חיוניות בגוף, כגון לב ומח. (לא הבנתי למה נשארת על הרצפה 20 דקות?) לבריאות.

29/01/2014 | 18:32 | מאת: מרסל

קודם כל, אני מאוד לך מאוד על ההתייחסות להודעה שלי . שכחתי לציין את הגיל . אני בת 54 בגיל המעבר . לשלאה שלך : למה נשארתי 20 דקות על הריצפה ? כי הייתי מעולפת כ-20 דקות , ללא תחושה ופרק הזמן הזה בשבילי כאילו לא היה !! התעוררתי לאחר כ-20 דקות כי הרגשתי קר בגב וכאשר התעוררתי ומצאתי את עצמי שוכבת על הריצפה , פשוט נבהלתי .. עקב הנפילה , יש לי כאבי גב בחלק התחתון . בכל מקרה , קבעתי תור לרופה ואשמח לשתף אותך בדיאגנוסטיקה . אם יש לך משהו להוסיף על התופעה , אשמח לשמוע. שוב תודה דוקטור כוכבי.

מנהל פורום רפואת משפחה