כאב בצד ימין של החזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 22, לפני 3 היו לי כאבים חזקים בחזה ונבדקתי על ידי קרדיולוג והוא אמר שהכל תקין ושהכאב כנראה מקורו בשריר תפוס, מאז ועד היום אני מרגיש את הכאב מידי פעם (אחת לכמה חודשים) לפני כשנה הכאב היה כה חזק שפניתי למרפאה (הייתי חייל, אז פניתי למרפאת ביקורופא) שם בדקו את הלב שלי עוד פעם (אקג נדמה לי) ואמרו לי שהכול תקין וזה כנראב שריר תפוס, נתנו לי זריקה נגד הכאב ושיחררו אותי לבית. עכשיו הכאב שוב פעם חזר, כבר שלושה ימים. הכאב הוא בצד ימין של החזה באזור הצלעות ויורד לכיוון הצד, הכאב מתעצם בעת נשימה עמוקה. לידיעה, יש לי אסטמה ואני לוקח ונטולין וסימביקורט 160/4.5 קבוע. תודה רבה
שלום, יתכן כאב מהצלעות או השרירים שבין הצלעות, במיוחד על רק של אסטמה (שיעול, מאמץ שרירי נשימה). לבריאות.