תוצאות EMG
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בת 30, כמה חודשים אצבעות 4+5 בכף היד רדומות. בבדיקת EMG נמצא פגיעה בעצם האולינרי אך לא ממקור מרפקי. לציין כי בוצעה גם בדיקה עם מחט שיצאה תקינה. התור לנורווג עוד כחוש וחצי מה יכולה להיות הסיבה לפגיעה בעצב האולינרי אם זה לא ממקור מרפקי? ומה דרכי הטיפול?(הרופא בבדיקה טען שלא נראה לו שזה גם מקור צווארי למרות שלא בדק זאת) האם זה משהו דחוף או שאפשר להמתין זמן כה רב לנורולוג?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, הפגיעה אפשרית במהלך העצב מהמרפק לאצבעות. חבלה ? אפשר להתיעץ גם עם אורטופד. לבריאות.