כאבים בחזה אחרי נפילה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נפלתי במקלחת אתמול ומאז אני מרגישה כאבים בחזה בדיוק באזור בין השדיים בעת תזוזה ולקיחת אויר עמוק. אני מתפקדת רגיל רק עם כאבים. אין לי אפשרות להיבדק אצל הרופא כיוון שאני בחול. האם זה רציני ללכת לבית חולים להיבדק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אכן נפילה עם מכה בחזה כואבת מאוד אם הבעיה היחידה היא כאב, ללא קוצר נשימה/ שיעול עם דם/ קוצר נשימה, בדרך כלל אין צורך בבדיקת רופא, אלא רק טיפול טוב ונדיב נגד כאב כדאי לנסות לישון בישיבה בכורסה, פחות כואב. לא שכיח שמנפילה יש חבלה ישירה באמצע החזה