פוחד להסתבך
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אם שתיתי סירופ נגד שיעול מסוים ולאחר חמישה ימים החליט הרופא להמיר אותו בסירופ אחר מסוג שונה והפעם כטבליות. מה החוכמה בכך והאים אין מנע לקח תמיד זה אחרי זה 2 סירופים שונים לגמרי? אגב-סירופ מיבש ליחה או פשוט מכייך אותה? תודה
כנראה שהסירופ הראשון לא עשה את העבודה המצופה, וחזרת לרופא, ולכן החליט לנסות משהו אחר. החוכמה של הרופא היא שהוא גמיש מחשבה ומחליט שאם טיפול מסויים לא עזר, עדיף להחליף טיפול. לא יודע מה זה סירופ בטבליות. יש סירופ מייבש ויש סירופ מכייח. כל תרופה וייעודה.
מה ההבדל בין המיבש למכיח? מתי נותנים כך מתי כך? הטבליות זה מוקוליט השני זה שם ארוך לא זכורלי, משהו עם בנוזו משהו