שיעול כרוני עמוק מאוד וליחתי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יקר, אני בת 16 סובלת כבר אולי 11 שנה משיעול כרוני. הרופאים הבחנו שמדובר בצטרידו (שיעול כלב) בגלל שהוא צרוד מלא בליחה וסברו שהשיעול יעבור בגיל 7. כיום, אני עדיין סובלת מהשיעול. השיעול החזק ביותר מגיע בתקופות המעבר (אביב, סתיו). אבל פעמים רבות הוא מופיע לאחר שאני צוחקת הרבה, מתאמצת או נושמת עמוק. הוא אצלי כבר הרבה זמן ומפריע לי לחיות! לפעמים אני סובלת מקוצר נשימה לא נוראי, אך בכל זאת מציק. השיעול הטורדני מופיע גם אחרי שאני עומדת בקור (גם ליד מזגנים)... אני ממש רוצה להיפתר ממנו, הוא מציק לשגרת חיי. מה המחלה המעצבנת הזו, ואיך אני מטפלת בה? תודה רבה!
זאת לא מחלה אלא תופעה לא אמרת מילה מה נבדק במהלך השנים ומה נעשה מי בדק אותך- רופא משפחה? א.א.ג? ריאות? אלרגיה? מה עברת?- צילומי בית חזה? סינוסים? CT דרכי נשימה? תפקודי ריאה? מה בבדיקות דם- אלרגיה? חוסר אלפא-1- אנטיטריפסין? תפרטי- אוכל לנסות...