טיפול TRT: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לטיפול TRT?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

טיפול TRT: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות

האם שיטת TRT היא באמת עוזרת ומה אתה ממליץ לטיפול .השמיעה שלי טובה עדיין הפחד שלי שהרעש יתגבר.

TRT בד"כ עוזר . אני ממליץ בנוסף טכניקות לשליטה בתשומת הלב במתח ובצורת החשיבה באמצעות תרגול טיפול קוגניטיבי התנהגותי -CBT. אין סיבה שהרעש יתגבר אם לא נחשפים לרעש חזק ממושך.

שלום רב, אני סובלת מטינטון מזה 5 חד' בשתי האוזניים וגם בראש, כאשר ישנה החמרה בעוצמה הדרגתית לאורך החודשים. השאלה היא: האם סביר שעוצמת הטינטון הולכת ועולה , במילים אחרות מבחינת רמת הדציבלים , מה המקסימום שהרעש יכול להישמע? שמעתי מאחרים שמגעים לרמות מעל 80 דציבלים , האם יכול להיות הדבר אמיתי. מאוד מוטרדת מכך, אודה לתשובה.

שלום רב העוצמה נשלטת על ידי המוח. היא למעשה חלשה אבל ככל שאת יותר בחרדה כך המוח יכול להגביר את העוצמה. חשוב טיפול TRT - יעוץ והדרכה. בדרך כלל לא צריך שום מכשירים לטיפול אם השמיעה תקינה. חג שמח ד"ר טליה מרק www.tinnitus.co.il

היי דוקטור, הייתי אצל ד"ר פרטי אא"ג והוא בגלל טיניטוס (שיש לי כבר 3 שנים) ולאחרונה גם נהיה לי צורם באוזן (היפראקוזיס) הוא ראה בדיקות שמיעה תקינות שיצאו לפני 3 שנים בדק לי את האוזניים ואמר לי שזה לא מסוכן מה שיש לי ואינני צריך טיפול TRT ושאני פשוט מאוד מרוכז בעצמי, השאלה שלי האם זה הגיוני שאני לא צריך טיפול TRT למרות שקראתי שזה הפיתרון היעיל ביותר למי שיש טיניטוס והיפראקוזיס? תודה מראש.

היי. אם לא מטריד אותך ואין הפרעה באיכות החיים לא צריך לטפל. מטפלים כזה מציק. בברכה ד"ר טליה מרק www.tinnitus.co.il

זה אכן מטריד ומפריע לי לאיכות החיים, הצורם באוזן מאוד מפריע לי ברעשים גבוהים וגם הצפצופים מאוד מטרידים באזור שקט/סגור וזה גורם לי לשקוע בדכאון וחרדות, הוא בכל זאת אמר שTRT לא מתאים לי והוא במקום זה נתן לי להיפגש עם עובדת סוציאלית(שאני לא שולל את זה לעשות טיפול על הנפש, אבל מה לגבי טיפול הפיזי?)

ממש מתאים לטיפול TRT לגבי מכשירים או לא את זה אני מחליטה בפגישה הראשונה. תקרא. www.tinnitus.co.il ד"ר טליה מרק

אשמח לקבל כתובת, לא מצאתי באתר.

שלום! לפניי חודש ומשהו התחיל לי בלילה באופן פתאומי צלצולים באוזניים ורגישות לרעש באוזן ימין מאז אני מתקשה לחזור לעצמי ואני בדיכאון וחרדה. הייתי אצל פסיכיאטר שבוע שעבר והוא נתן לי פרפנאן 4 מילגרם לקחת פעם ביום למשך חודש לבנתיים,אני פוחדת מתופעות לוואי וגמילה וכו...(בחיים לא לקחתי כדור פסיכיאטרי) וגם קראתי שזה כדור אנטי פסיכוטי שניתן לחולי סכיזופרניה (במינון גבוה יותר אומנם) מה לעשות? ! אני פוחדת כי אני יודעת שזה משפיע על המוח וגם הצלצולים באים מהמוח, לא? למרות שעשיתי בדיקת ברה ויצא תקין, מה לעשות?! לחכות ולקוות שיחלפו הצלצולים או לקחת? נ.ב בדיקת שמיעה תקינה, בדיקת ברה תקינה, בדיקות דם תקינות, בת 40 .בריאה תודה מראש!

היי לינה. התגובה קשה באמת אצלך וגם הטיפול בהתאם. כדאי להתחיל בהקדם טיפול TRT כדי להחזיר לעצמך את הביטחון. לפחות פגישת יעוץ אחת. בברכה, ד"ר טליה מרק www.tinnitus.co.il