שינויים בתחושה בפה: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לשינויים בתחושה בפה?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

שינויים בתחושה בפה: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות
23/08/2016 | 13:58 | מאת: אוהד
מתוך פורום בלוטות הרוק

שלום רב לפני כשלושה שבועות צמחה לי פטריה בלשון ( קנדידה ) לאחר טיפול בניסטטין ודקטרין הפטריה נסוגה אך לא נעלמה לגמרי, בנוסף בשבוע האחרון יש לי יובש קיצוני בפה בייחוד בלילה אך גם במהלך היום ( כשיש רוק הוא לבן וקצפי ) . עשיתי בדיקות דם ובדיקות למחלות שונות שיצאו תקינות . האם כתופעת לוואי של התרופות או בעיה בבלוטות רוק ? למי עליי לפנות ? אני בן 26 אגב .

שינויים בתחושה בפה / יובש עשויים להיות תופעת לוואי של טיפול אנטי-פטרייתי. התרופות משנות את המאזן בין האורגניזמים החיים בפה באופן טבעי (חיידקים מסוגים שונים ופטריות). הייתי ממתין לפחות חודשיים לאחר נטילת התרופה לפני המשך בירור בענין היובש. מומלץ לפנות למומחה ברפואת הפה. בריאות שלמה

פורומים בנושא שינויים בתחושה בפה
פורום אף אוזן גרון ילדים
ד"ר אריה גורדין, מומחה לאף אוזן גרון ילדים, ישיב לשאלות בנושאי אבחון וטי...
פורום גידולי ראש-צוואר
ד"ר אבי חפץ ישיב לשאלות הגולשים בתחום הגידולים בראש ובצוואר: גידולים בפה...
פורום הפרעות שינה ונחירות
ד"ר אייל רוזנצוויג, מומחה למחלות אף אוזן גרון ישיב לשאלות הגולשים בנושאי...