ריפוי בצבעים: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לריפוי בצבעים?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

ריפוי בצבעים: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות

אני נוטלת ריטלין מזה מספר ימים 20 מ"ג ,רציתי לשאול האם בעקבות נטילת התרופה יכול להויצר מצב של חרדה התקפי בכי אשמח לקבל תשובה תודה

הי אני אמא לילד עם קשב וריכוז לפי ידיעתי אם המינון לא נכון הוא משפיע לא טוב כמו שאת מציינת לדעתי אין כמו ללכת לפסיכייטר שיבדוק מינון ואם צריך בכלל אין שום "זכות" לרופא ילדים או משפחה לתת בכלל ריטאלין ובטח לא לקבוע מינון.שיהיה בהצלחה רבה

שלום רב, אכן אלו תופעות לוואי אפשריות. עליך לחזור לרופא שהמליץ על התרופה כדי לקבל פתרון אחר. בהצלחה, ד"ר מ. למפיט

"תפנית-180" מעלות בילדכם כי אפשר גם אחרת בלי ריטלין! בעיות קשב וריכוז עם היפראקטיביות ADD/ADHD הרגעה ולחץ יום יומי . בלי רטלין ניתן לרפא ולהחלים ביעילות מבעיות קשב וריכוז ע"י תזונת "על" ולהימנע משימוש בכימיקלים ובריטלין! סיפרו לכם שזה עובד רק אם ריטלין ומיידית ? סיפרו לכם שהמורה תהיה מרוצה וילדכם יישאר במסגרת בית הספר ? האם סיפרו לכם שריטלין היא תרופה המוגדרת לטיפולים פסיכיאטרית ? האם סיפרו לכם שמבנהו הכימי של הרטלין זהה כמעט לחלוטין ל'אקסטזי' ? המדורג בקבוצת הסמים המסוכנים בארה"ב יחד עם... קוקאין ? האם הזהירו אתכם כי ילדכם עשוי ללקות בהתקפים פסיכוטיים ? האם הזהירו אתכם כי ילדכם עשוי ללקות ולסבול מדיכאון ? האם הזהירו אתכם כי ילדכם עשוי ללקות בחוסר תיאבון ? האם הזהירו אתכם כי ילדכם עשוי ללקות ומהפרעות בגדילה והיפתחות ? הסבר כללי : בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות הינם שם כולל למגוון של הפרעות קליניות בעלות אטיולוגיה שונה שהמשותף להן הן הפרעות קשב והתנהגות ברמות שונות. זהו שם כולל לקבוצה של הפרעות במערכת העצבים המרכזית. כיום ההנחה היא שהתופעות הן על רקע נוירופסיכולוגי על בסיס ביולוגי וסובלים מהן כ - 10% מילדי ביה"ס בארה"ב. פי 10 בנים מאשר בנות. למרות שזו הפרעת קשב וריכוז, מרבית הילדים בעלי אינטליגנציה מעל הממוצע ויצירתיים מאוד, חלקם סובלים מדימוי עצמי נמוך בשל התנהגותם החריגה ויחס החברה כלפיהם. ADHD קיים גם במבוגרים, וגורם לבעיות התנהגות המקשות על חיי היום יום שלהם ומפריעות לאנשים הקרובים להם. לאבחון ADHD - הפרעות קשב עם היפר אקטיביות צריכים להיות 6 מתוך הסימפטומים הבאים הנמשכים לפחות 6 חודשים ובדרגה המקשה על הילד להסתגל, או שלא מתאימים לשלב ההתפתחותי שלו: בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות - ADHD • מתנדנד או מתפתל בכיסא או משחק עם הידיים • לעיתים תכופות עוזב את הכיתה • מתחצף • קושי בלשחק או לעסוק בפעילות שקטה • נמצא בריצה מתמדת • מדבר הרבה ללא סוף • עונה תשובות לפני שנשאלו השאלות בשלמותן • קושי בהמתנה • מפריע או מתפרץ לדברי אחרים או למשחקים בעיות קשב וריכוז - ADD • לא מצליח לתת תשומת לב לפרטים קטנים, שגיאות בעבודת ביה"ס או פעילויות אחרות • קושי לתת תשומת לב לפעילויות ומשחקים • לא מקשיב כשמדברים אליו באופן ישיר • לא מצליח לעקוב אחרי הוראות, לא מסוגל לסיים עבודה בביה"ס • קושי בארגון תפקידים • לא אוהב / נמנע מלעסוק בעבודות שדורשות מאמץ נפשי (כמו שיעורי בית) • מאבד דברים שנחוצים לו לביצוע עבודות אלה (עפרון, ספרים) • דעתו מוסחת בקלות ע"י גורם חיצוני • שכחן בפעילויות היומיומיות סיבות אפשריות לבעיות קשב וריכוז: קיימות השערות רבות לגבי הסיבות להפרעות השונות. חלקן פיזיולוגיות, חלקן תזונתיות וחלקן על רקע פסיכולוגי/נפשי: גורמים פיזיולוגיים משוערים לבעיות קשב וריכוז: בשיטות הדמיה חדישות נמצא הבדל במבנה המח בין ילדים עם ADHD וילדים ללא ADHD. בילדים עם ADHD נמצא כי צד ימין של המוח קטן יותר. באזור זה נמצא מרכז הבקרה האחראי לעיכוב והשהיה בתגובה. עוד אזורים הממוקמים קרוב למרכז המוח אחראים על זירוז או עצירה של הוראות הבאות מהקורטקס הפרונטאלי. פגם באזורים אלה פוגע ביכולתו של האדם לשלוט בפעולותיו, דבר הגורם להתנהגות אימפולסיבית האופיינית ל - ADHD. באזור זה קיימים נוירוטרנסמיטורים חשובים כמו נורפינפרין, דופמין וסרוטונין המשפיעים על התפקוד הנפשי. במחקר נמצא כי אצל אנשים בוגרים הסובלים מ - ADHD קיימת רמה נמוכה של האנזים היוצר את הדופמין. גורמים גנטיים משוערים לבעיות קשב וריכוז: 25% מהילדים המאובחנים כ - ADHD הם בנים להורים שסבלו מתופעות אלה. במחקר על תאומים זהים נמצאה שכיחות של 90%. החוקרים מניחים כי קיים מנגנון גנטי סמוי האחראי להיפראקטיביות. גורמים משוערים בהריון לבעיות קשב וריכוז: נמצא כי השכיחות גבוהה יותר אם לאם היה הריון קשה או לידה מסובכת. עישון של האם הוא גורם סיכון. גם סביבת המגורים בזמן ההיריון (זיהום אויר) משפיע על שכיחות התופעה בתינוק הנולד. נראה קשר בין היפראקטיביות לחוסר הנקה. הריפוי וההחלמה בשיטת הבריאות הטבעית מסתמך על הממצאים הבאים: אלרגיות ואי סבילות למזון: בשנת 1973 מצא רופא הילדים והאלרגולוג - ד"ר בנימין פיינגולד, כי חומרים מסוימים בתזונתנו, כגון חומצה סליצילית וצבעי מאכל, גורמים להיפר אקטיביות בילדים. קיימים כ 5000 סוגים של כימיקאלים שונים הנמצאים בתזונה כמו צבעי מאכל וחומרים משמרים שמכילים סליצלטים (חומרים דמויי אספירין) שלפי ניסיונו של פינגולד 40%-50% מהילדים מגלים רגישות למוצרים אלה ויש לכך השפעה על התנהגותם. היפראינסולינמיה: מזונות עתירי סוכר ופחמימות גורמים לחלק מהילדים לסבול מרגישות ולהיות נתונים לתנודות קיצוניות במצב הרוח. הרעלה ע"י כימיקלים: חלק מהילדים סובלים ממנגנונים חלשים של סילוק רעלים. תופעה הגורמת להצטברות העלולה לפגוע בתפקוד הכבד. הרעלה ע"י מתכות כבדות: נמצאו רמות גבוהות של עופרת, קדמיום ואלומיניום, ורמות נמוכות של אבץ, אשר עלולות להביא לחסר במגנזיום, סידן וחומצות שומן חיוניות. חסרים תזונתיים: ילדים שתויגו כ- ADD או ADHD עלולים לסבול מתהליכים מטבוליים חלשים וכתוצאה מכך מחסרים תזונתיים, מצב זה משפיע על התנהגותם ועל רמת הריכוז שלהם. למשל, חסרים של ויטמינים מסוימים נמצאו בילדים היפראקטיביים הסובלים מחסר של סרטונין במוח, במחקרים בהם ניתנה להם תוספת של ויטמינים החיוניים להפיכתה של ח. אמינו טריפטופאן לסרטונין, היתה השפעה חיובית ומיטיבה. עיקרי הטיפול הטבעי בבעיות קשב וריכוז: במסגרת הריפוי וההחלמה בשיטת הבריאות הטבעית נבנה למטופל תפריט עשיר ומגוון מזון "על" ללא המזונות האלרגנים, צבעי מאכל, חומרי שימור וסוכרים פשוטים. לאחר תשאול מקיף מקבל המטופל המלצות אינדיווידואליות לתוספי תזונה וצמחי מרפא בעלי השפעה מחזקת למערכת העצבים. כפי שצוין, ישנם ויטמינים ומינרלים בעלי השפעה על מערכת העצבים על ידי העלאת רמות נוירוטרנסמיטורים במוח. לצמחי המרפא השפעה מרגיעה מצד אחד ומחזקת את מערכת העצבים מצד שני. כיום ניתן להשיג את המוצר "תפנית" שבו יש את מכלול צמחי המרפא בנוסף לשיטת הבריאות הטבעית בתזונה מומלצת טכניקות מגע כגון שיאצו, עיסוי ורפלקסולוגיה המחזקים את מערכת העצבים. כמו כן שיטות טיפול נוספות כמו תנועה, טיפול עם בעלי חיים עשויות מאוד לסייע לא מן הסתם שכחו לספר לכם כי אפשר גם אחרת להחלים מבעיות כשב וריכוז בתזונה "על " בלבד אפשר גם בלי ריטאלין! אפשר לרפא ADHD ו ADD בעדינות, ללא שימוש בכימיקלים ובסמים מרדימים ומסוכנים וללא כול תופעות לוואי ומבלי לגרום לילדכם זעזוע נפשי מיותר. ניתן להרגיע את ההתפרצויות, ניתן לחזק את הריכוז ניתן למתן את התקפי הכעס. הדבר הזה דורש יותר זמן ? כן כ 5 עד כ 180 יום . הדבר תובע מכם יותר עידוד ותמיכה לילד בבית ובסביבתו ? כן ומאד. בתזונת ה"על" נותן מענה למחוללים בסיבות ובמקור העמוק להפרעה ? כן ועוד איך ! זה יקר יותר ? לאו דווקא לתווך הארוך . "תפנית 180 " של 180 מעלות בילדכם 100% טבעי ניתן להסיג מדליה ודוד המרכז לבריאות טבעית 09-8846105-6 משלוחים עד לבית בישראל בלבד אבחונים, טיפול תרופתי, ועדות השמה כיצד להתמודד מול לחץ של בית הספר? שאלות ותשובות שאלה: מה לעשות אם מורה או מנהלת או יועצת לוחצות עלי לעשות אבחון או לתת לילד שלי ריטלין- ואני לא רוצה? תשובה: זכותך החוקית המלאה לסרב! לבית הספר אין זכות חוקית לחייב את ההורים לאבחן או להחליט על טיפול תרופתי לילדך ללא הסכמתך המלאה. לפי חוק יסוד 'כבוד האדם וחירותו' אסור לחייב שום אדם בטיפול או אבחון אלא אם כן חייו של אדם בסכנה וגם במקרה זה נדרש צו של בית משפט. אם ילדך אינו בסכנת חיים, כל מה שעליך לעשות, הוא לבקש מהגורם הלוחץ: מורה, יועצת, מנהל/ת ביה"ס למסור לך את ההוראה בכתב ובחתימת ידו. רוב הסיכויים שהם לא יתנו שום הוראה כזו בכתב, כיוון שזוהי עבירה על החוק, וזה ישתיק אותם. אם הם יתנו את הבקשה בכתב, ניצחת!. פנה ל 'עמותת מגן לזכויות אנוש' שתייעץ לך כיצד להתלונן או להיאבק בגורם המאיים. שאלה: האם כדאי לערוך אבחון פסיכולוגי או חינוכי לילד? תשובה: לא בהכרח! קשה להאמין, אבל האבחונים הפכו בשנים האחרונות לכלי שנועד לפתור את קשיי המערכת, ובאופן עקבי, לעיתים קרובות הם דווקא פוגעים בשמו הטוב של הילד, בהערכה העצמית שלו ובעתידו. בפועל, יש מעט מדי תקציב לבתי הספר מכדי לתת לילדים את האמצעים שבאמת ישפרו את יכולותיהם. ברגע שנעשה אבחון, יש לבית הספר אסמכתא רפואית או פסיכולוגית שמאפשרת לו ללחוץ עליך לתת לילד תרופות פסיכיאטריות (תרופות לכל החיים) כדוגמת הריטלין. הניסיון מלמד שסמים משפיעים רק בטווח הקצר על ההישגים הלימודיים. לעומת זאת, היכולות העצמיות מידרדרות, ונוצר צורך להגדיל את מינון התרופה שוב ושוב כאשר יעילותה הולכת ופוחתת. פעמים רבות אבחונים אלה משמשים את בתי הספר דווקא כדי להתנער מאחריות לגבי הילד, להסתמך רק על הכדור שהוא לוקח, להרע את תנאי החינוך ולתרץ כל כשל חינוכי בכך שהילד סובל מ 'הפרעה', שלמעשה, האבחון הדביק לו. שום איש חינוך, כמובן, לא יכול לחייב אותך לערוך אבחון. זקוק לעזרה? התקשר לעמותה. שאלה: אם אני כבר עורך אבחון – האם לתת עותק לביה"ס ? תשובה: בשום אופן לא. ידע פרטי בכלל וידע רפואי או פסיכולוגי בפרט הניתן לארגונים גדולים יכול לשמש בעתיד את הארגון כדי להרע בתנאיך או במעמדך ובמקרה הזה בתנאי החינוך של ילדך. היו דברים מעולם; ילד שאובחן בגן על מנת לתת לו סיוע של גננת שיח נעזר בכך בעודו בגן . אולם בכיתה ב' עם מורה אחרת ומנהלת אחרת שימש האבחון את בית הספר כדי להחליט על העברתו למסגרת של חינוך מיוחד. אל תפקיד שום מסמך כזה בידי בית הספר ואל תחתום על שום וויתור סודיות. שאלה: הם מאיימים שיעבירו את הדיון בנושא לוועדת השמה. מה אני יכול לעשות? תשובה: קודם כל אל תיבהל! וועדות השמה יכולות בהחלט לשרת את הרצונות והעדפות של ההורים. וועדות השמה יכולות לחייב את בית הספר לתת לילדך את אותה המסגרת שאתה רוצה ואת אותו החינוך שאתה רוצה. וועדות השמה הן וועדות טרום משפטיות. נירשם בהן פרוטוקול מדויק. כל הסכמה שלך נרשמת. על כל החלטה של וועדת השמה אפשר לערער. אחרי וועדת השמה אפשר לערער בוועדת ערר שמתקיימת במשרד החינוך במשרדי הפיקוח. אחרי וועדת ערער אפשר לערער בבית המשפט המחוזי. וועדת השמה תפקידה להורות לבית הספר ולעירייה איזה חינוך יקבל בנך. היא מאשרת להעביר את ילדך לבתי ספר מיוחדים, לכיתות קטנות או לחינוך הרגיל. וועדת השמה מתקיימת בדרך כלל בעירייה, ומורכבת מנציגים של העירייה, משרד החינוך, המורה, המנהלת הפסיכולוג של העירייה, יועצת בית הספר, עובד סוציאלי, עובד רווחה, נציגי ארגון המורים וההורים עצמם. בית ספר נוטה להדגיש שוועדת ההשמה מחליטה ללא קשר לרצון ההורים. בפועל זה שקר מוחלט. מכיוון שמשרד החינוך הפסיד בהרבה מאוד ערעורים, קיימת הוראה חד משמעית ליו"ר וועדות השמה להחליט רק לפי רצון ההורים. לא אומרים את זה להורים. בישיבה עצמה מופעל, לכן, לחץ גדול מאוד על ההורים מצד כל הגורמים החינוכיים והטיפוליים להיענות לרצון בית הספר, ולהעביר את הילד לבית ספר אחר או למסגרת לימודית אחרת. הם פשוט "משכנעים" אותך, וכך בסופו של דבר אתה זה שהסכמת, והם עושים בהתאם לרצונך. הוועדה תשתמש ברכילות וביקורת על הילד, באיומים, סחיטה רגשית והפעלת לחץ פסיכולוגי באמצעות הדגשה של כמה "את/ה הורה גרוע". החוכמה היא לא להיבהל, ולבוא מוכנים מראש עם החלטה מגובשת ונחושה. כדאי גם לדעת שכל אי הסכמה בין שני ההורים תנוצל בוועדה כדי להשיג חוסר הסכמה מובהק בין ההורים ולקבל הסכמה רק מהורה אחד. בואו מוכנים עם רצונכם. ניקבו בשם בית הספר, הכיתה והמורה שאתם רוצים שהילד ילמד בה. וחיזרו על המשפט הזה שוב ושוב. לגבי השאר תגידו "לא מוכנים", "לא מוכנים", "לא, לא, לא !". במקרים רבים וועדת ההשמה תדרוש מכם לאבחן את הילד. כמובן, כדי להטיב את "הטיפול" והחינוך של הילד. עימדו על זכותכם לא להסכים. בפועל האבחונים הללו משמשים את הוועדה כדי לכפות עליכם להעביר את הילד למסגרת החינוכית שהם היו מעדיפים. בסופו של דבר יחליטו בוועדת ההשמה את מה שאתם דרשתם, למרות שיציגו זאת באופן אחר. כך תוכלו לנצל את וועדת ההשמה לטובתכם. בית הספר חייב להיכנע להחלטת וועדת ההשמה. אם במקרה וועדת ההשמה תחליט בניגוד לרצונכם פנו מייד לוועדת ערר. וועדה זו מחויבת עוד יותר להוראת משרד החינוך לפעול רק על פי רצון ההורים. שאלה: הילד שלי בעבר נטל ריטלין (או כל תרופה פסיכיאטרית אחרת). ראיתי שהילד סובל ממנה, לכן הפסקתי לתת לו את התרופה והחלטתי להעבירו לבית ספר אחר, אך בבית הספר החדש לא מוכנים לקבל אותו ללא ריטלין, מה לעשות? תשובה: זה בניגוד לחוק. אסור על פי חוק יסוד "כבוד האדם וחירותו", אסור לחייב אתכם לשום טיפול או אבחון. דרשו מהעירייה לקבל אותו לבית ספר שאתם רוצים. אם העירייה תסרב דרשו לקיים וועדת השמה בעניין, ונצלו את הוועדה כדי להשיג את מה שאתם רוצים. גם אם קיימת דרישה שילדכם ילמד לא באזור מגוריכם, אם תתעקשו על דעתכם, וועדת ההשמה תחליט בסופו של דבר לפי רצונכם. ("ראו לעיל"). שאלה: פקיד סעד בוועדת השמה איים עליי שייקח אותי לבית משפט אם לא אסכים להחלטת וועדת ההשמה מה לעשות? תשובה: אל תיבהל! במילא וועדת ההשמה תחליט מה שאתה רוצה. עמוד על דעתך במהלך הדיון, ודרוש ועדת ערר במקרה שהועדה לא קיבלה את דעתך. פנה לעמותה להגשת תלונה. מבחן TOVA להפרעת קשב – כיצד משכנעים אתכם שילדכם לקוי? עדות של אם: "הגעתי עם בני בן ה-9 לאבחון אצל פסיכיאטר מחוזי, הפסיכיאטר הפנה אותנו למבחן טובה, בהתחלה בני עשה את האבחון ללא כדור ריטלין והתוצאות היו נמוכות. לאחר מכן דרשו שניתן לו כדור ריטלין אחד כדי שבני ייקח לפני המבחן החוזר. לאחר שקראתי ושמעתי מהורים רבים מה הריטלין גרם לילדיהם החלטתי שבשום פנים ואופן לא אתן לו, אפילו לא פעם אחת. לפני המבחן החוזר נתתי לו כדור סוכרזית. לבני אמרתי שזה הכדור שהרופא ביקש שייקח. בני חזר על המבחן. לאחר שהתקבלו התוצאות נכנסנו שוב לאותו רופא, ושאלתי, 'נו, מה התוצאות לאחר שנטל את הכדור?' - הרופא מייד השיב: 'מדהים, פשוט שינוי משמעותי!!' ומיד קבע שבני זקוק לריטלין 20 מ"ג כל יום. מיד הוצאתי מהכיס את כדור הריטלין שבני לא לקח וצעקתי על הפסיכיאטר: 'הנה, בבקשה אני נתתי לו סוכרזית! מה אתה אומר על זה?" הרופא החוויר, ומלמל משהו על בעיה רגשית.... דרך אגב גם אחותי עשתה עם הבת שלה אותו דבר והתוצאה הייתה דומה. אני המומה לגמרי מכל המצב, ואני שמחה שכך פעלתי ויכולתי לראות במו עיניי את רמת המדעיות הירודה של האבחון הזה... כרגע התחלנו טיפול חלופי, וברוך השם חל שיפור והמצב הרבה יותר טוב.' (א. ק.) "תפנית-180" יעשה לכם את זה ללא כול תופעות לוואי דליה ודוד פוסטי צפריר 09-8846105 09-8846106 צרו קשר תחומים איורוודה רפואה הודית מסורתית , איזון גוף נפש , אירידיולוגיה , ביו אנרגיה , ביו פידבק , ביוקום , דמיון מודרך , דמיון מודרך NLP , הבריאות הטבעית , הגיינה טבעית , הומאופתיה , הפרעות קשב וריכוז , הריון ולידה , חדר מלח , טיפול בפצעים , יעוץ הנקה , ליווי התפתחותי , ליווי חולים במחלות קשות , ליווי חולים סופניים , מודעות אנרגטית , מודעות וסת , מי כסף , מיילד , מיילדו?ת , מלחי שוסלר , מקרוביוטיקה , נטורולוגיה , נטורופתיה , ניקוי רעלים , נרות הופי , סריקה אלטרנטיבית , צמחונות וטבעונות , צמחי מרפא , צמחי מרפא איורוודיים , צמחי מרפא מערביים , צמחי מרפא סיניים , קבוצת תמיכה , קריאת הילות , ריפוי בצבע , רפואה קוונטית , רפואת תדרים , שיטת הקוואנטום , שיפור ראיה , שפת האור , תוספי מזון , תזונה טבעונית , תזונה טבעית , תזונה מאוזנת , תמציות לייף אנרג'י , תת מודע איזורים כל הארץ

שלום, בני בן 3.5. הוא ילד מפותח למדי פרט לקושי יחסי בהתבטאות. הוא התעכב בהתפתחות השפתית יחסית להתפתחות מוטורית מוקדמת ומעל לממוצע. בגיל שנתיים הוא התחיל לדבר והדיבור שלו עדיין קטוע, חסר מילים ולא שוטף לגמרי. בני זוכר פרטים ונושאים רבים אולם הוא לא מצליח לקרוא לצבעים בשמם הנכון באופן שיטתי. הוא מבחין בין הצבעים אך ללא יכולת שיום. האם עלי לבדוק/לטפל בבעיה וכיצד/דרך מי? תודה!!!

שלום, ילדים רבים ללא בעיות התפתחןת כאלה או אחרות מתקשים בגיל זה לכנות את הצבעים בשמם הנכון. למרות זאת, כיון שציינת שהיתה בעיה וכנראה עדיין קיימת בעיה מסוימת, הייתי ממליץ לבקש בדיקה אצל קלינאית תיקשורת. יתכן וניתן לשפר את הדיבור השוטף, ולעזור לו להביע את עצמו טוב יותר ובכך לחזק אותו ולעודד אותו ולשפר לו את הביטחון העצמי.

ניסיתי לשלוח לך מייל,והכתובת לא ידועה. אולי תכתבי אותה שוב,ואנסה בשנית. יש לי ניסיון עם בעיה דומה.

שלום, בתי בת 5 שנים.מאז הלידה ישנה בעיית "בכי כרוני" הכוונה שהילדה לא בדיוק מדברת על מה שמציק אלא כל דבר בוכה.לדוגמא דייסה חמה לה התגובה הראשונית שלה בכי.לפעמים בלי שום קשר מתחילה לבכות.עם קשר או בלי היא מאוד רגישה ממש סופר רגישות יש לה שזה גם בא ע"י ביטוי בבכי.אני מאוד עייפה מהמצב שלה ,פשוט התחלתי לדחות אותה כש שוב פעם מתחשק לה לבכות.כדי שיהיה ברור יותר אני יודעת מזה בכי של תינוק כי יש לנו תינוקת בת 9 חודשים ואיתה אני מסתדרת טוב מאוד.רק להוסיף שהתופעה של "בכי כרוני" אצל הבכורה היא גנטית כי גם אני הייתי כך בילדותי.אני מאוד מבקשת את עזרתך אולי טיפול בצבעים או משהו בסגנון היה מווסת לה ומפחית את רגישות גדולה שיש לה. דרך הגב כתוצאה שאני בזמני לא קבלתי טיפול נשארתי גם רגישה מאוד עד היום. תודה מראש דנה

שלום בתי בת חודשיים וחצי ולא מפסיקה לבכות במיוחד בלילה אך גם קצת ביום אני יודעת שזה לא אמור להיות כאבי הבטן כל לילה רק 3 פעמים בשבוע מה שקורה שהיא לא ישנה בלילה ולמחרת כל היום ישנה ואני אובדת עצות עם נושא זה. הבכיות שלה הן בצרחות, ואני מרימה אותה היא נרגעת ובסוף נרדמת לי בידיים וכשאני שמה אותה במיטה היא מרגישה ושוב בוכה ומה שמרגיע אותה זה להיות על הבטן אך אסור בלילה אזמה לעשות. דרך אגב יש לי מכשיר שמודיע לי אם חס וחלילה יש הפסקת נשימה האם זה מספיק בשביל לשים אותה על הבטן בלילה בתודה רויטל

אשמח לדעת היכן ניתן ללמוד ריפוי באמצעות גונגים וכן ריפוי ע"י צבעים

אילה שלום רב, אינני מכירה את שיטת הטיפול, ולכן לצערי אינני יכולה לסייע לך. בהצלחה, טלי

NOA BLAS FROM TEL AVIV IS A GONG THERAPHIST.