טיפולי אנרגיה במגע: תורת הריפוי מהמזרח בהתאמה אישית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

טיפולים להעברת אנרגיה במגע יכולים להקל על מתחים פיזיים ונפשיים במיוחד עתה ולהביא לתחושת רוגע ושלווה. הפיזיותרפיסט אמיר סוויסה משוחח בפודקאסט על תורת הריפוי המשלבת מגע עדין וזרימה אנרגטית

טיפול כירופרקטיקה
055-4338497 (מספר מקשר)

הפיזיותרפיסט אמיר סוויסה מספר על טיפולי המגע והאנרגיה שהוא מציע בקליניקה שלו במושב חצב. אמיר, יליד טריפולי שעלה לישראל ושימש כשף בעבר, החל ללמוד את תורת הריפוי המזרחית לאחר שסבל בעצמו מכאבים ומבעיות בריאותיות שלא הצליח לפתור בשיטות הרפואה המסורתיות. במהלך טיול בהודו בתקופת הקורונה למד אמיר באופן אינטנסיבי את תורת העיסוי והטיפול במגע והתמקד בטכניקות עבודה עם אנרגיות בגוף.

טיפול הוליסטי מותאם אישית

אמיר מספר כי הטיפולים שלו כוללים שילוב של מגע טיפולי עדין ועבודה עם אנרגיות בגוף באמצעות כפות רוח, חום, צ'י ועוד. מטרת הטיפול היא לאזן מחדש את האנרגיות ולשחרר מתחים וחסימות שגורמים לכאבים, אי נוחות ובעיות בריאותיות. הטיפול מיועד לכל אחד למעט אנשים משותקים בכל הגוף. אמיר מדגיש שהטיפול הוא אישי ומותאם לצורכי הלקוח הן ברמה הפיזית על מנת לפתור בעיות כאבים והן ברמה הנפשית והרגשית על מנת לשחרר מתחים ולחצים נפשיים.

טיפול בחיילים ובנפגעי טראומה

אמיר מספר כי הוא חבר בעמותת ידי אור, עמותה שפעיליה מגיעים לבסיסים צבאיים כדי להעניק טיפולים לחיילים. הטיפולים עוזרים לחיילים להתמודד עם טראומות ומתח נפשי עקב הלחימה המתמשכת. הטיפול מתחיל בעבודה עם הנפש ורק אז עובר לעבודה פיזית על הגוף על מנת לשחרר מתח שצבר.

מצב דמוי חלום להשגת הרגשה מיטבית

אמיר מספר כי הוא משמיע מוזיקה ברקע בזמן הטיפול כדי להרגיע את המטופל ולאפשר לו להיכנס למצב דמוי חלום. כך הטיפול יעיל יותר והמטופל לא חש בכאבים או אי נוחות. המטרה היא, כמובן, להעניק למטופל תחושה טובה ושביעות רצון מהטיפול.

ביקוש הולך וגדל לטיפולים אלטרנטיביים

אמיר מעיד כי בתקופה האחרונה גובר הביקוש לטיפולים האלטרנטיביים שהוא מציע, עקב הצורך של אנשים רבים למצוא פתרונות לבעיות פיזיות ונפשיות שהרפואה המערבית לא תמיד מסוגלת לטפל בהן. אולם, הוא מוסיף, יש עדיין מי שחושש או מתקשה להגיע פיזית לטיפול בגלל המצב. יש הפונים אליו לטיפולים וירטואליים אך הוא מעדיף טיפול פרונטלי שלדבריו גם יעיל יותר.

אמיר מזמין כל מי שמעוניין בטיפולי האנרגיה והמגע שלו להגיע לקליניקה שלו במושב חצב. הטיפולים חינם לחיילים וסטודנטים. טל' ליצירת קשר: 0534-222-577.

(צילום ראשי: שאטרסטוק)

האזינו לפודקאסט >>>>  

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום