רפואת שינה ושיניים - הטיפול הייחודי שמשפר את איכות החיים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

סובלים מנחירות? טיפול דנטלי, באמצעות התקן מיוחד המייצב את הלסת, מעלים את הנחירות ויעיל גם לטיפול בהפסקות נשימה קלות עד בינוניות בשינה. רופא השיניים מחיפה ד"ר באסם אבו סאלח, המציע את הטיפול הייחודי, מסביר בפודקאסט איך זה עובד

טיפולי שיניים
04-9872230

ד"ר באסם אבו סאלח, מנהל מרפאת השיניים סמא קליניק בלב חיפה, חושף את הטיפול הדנטלי החדשני בבעיות שינה. המרפאה שבניהולו מתמחה ברפואת שיניים משמרת, אסתטית ואורתודנטית וכן בטיפול בהפרעות נשימה בשינה כגון נחירות ודום נשימה.

ד"ר אבו סאלח מסביר כי נחירות נגרמות בשל נתיב אוויר צר המתהווה כאשר הרקמות באזור נרפות בזמן השינה. לטיפול בכך, מרפאת סמא קליניק מתאימה עבור המטופל התקן דנטלי מיוחד המייצב את הלסת התחתונה במקום קדמי ומונע את היצרות נתיב האוויר. כתוצאה מכך, הנחירות נעלמות.

נחירות

נחירות נגרמות בשל נתיב אוויר צר המתהווה כאשר הרקמות באזור נרפות בזמן השינה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

בנוסף, ההתקן הדנטלי יעיל גם לטיפול בהפסקות נשימה קלות עד בינוניות בשינה. כאשר מדובר במקרים חמורים יותר, הפניה לטיפול במכשיר ה-CPAP היא האופציה המועדפת, אך עדיין ניתן להסתייע בהתקן הדנטלי לשיפור משמעותי.

על פי ד"ר אבו סאלח, חשוב מאוד לאבחן ולטפל בבעיות שינה, שכן הן עלולות לגרום למחלות לב וכלי דם, סוכרת, עייפות כרונית, בעיות ריכוז וזיכרון ופגיעה בתפקוד היומיומי. לכן, הוא ממליץ להגיע לביקורת אחת לשישה חודשים גם ללא תלונות או סימנים מובהקים. כך ניתן לאתר את הבעיות בשלב מוקדם ולמנוע החמרה ונזק בלתי הפיך.

ד"ר אבו סאלח מוסיף כי הצוות המקצועי והאדיב של המרפאה כולל רופאי שיניים מומחים וטכנאי שיניים מנוסים המעניקים טיפול אישי, יסודי ומדויק תוך שימת לב לפרטים הקטנים. מטרת המרפאה היא לאפשר למטופלים לחייך שוב וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

רפואת השינה הדנטלית היא תחום מתפתח שיכול לשפר בצורה משמעותית בריאות ואיכות חיים. ד"ר אבו סאלח וצוות מרפאת סמא קליניק מציעים טיפול מקצועי ומתקדם במגוון בעיות שינה, בנוסף לשאר שירותי רפואת השיניים. בעזרת אמצעים והתקנים ייחודיים הם יכולים להקל או אף לפתור נחירות, הפסקות נשימה ולשפר את חיי היומיום.

מרפאת סמא קליניק ממוקמת בלב חיפה ופתוחה בימים א'-ה' בין השעות 19:00-08:00 ניתן לתאם ביקור טלפונית או דרך אפליקציית הוואטסאפ. האתר המקוון של המרפאה מאפשר גם הגשת טופס בקשת טיפול וקבלת מידע על השירותים.

האזינו לפודקאסט >>>

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום