מה יוצא מסמבוק שחור ומורינגה? סמבורינגה - כשהטבע מחולל פלאים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

שני צמחים לחיזוק המערכת החיסונים חוברו לראשונה בתקופת מגיפת הקורונה על ידי שירי חבקין, מטפלת בצמחי מרפא, ולדבריה, הם עושים פלאים ופותרים מגוון בעיות בריאותיות. האזינו לשיחה עימה

מומחית רפואה משלימה
077-3336133 (מספר מקשר)

מוצר ישראלי, עשוי מתמציות טבעיות בלבד, יכול לחזק את מערכת החיסון ואפילו למנוע וירוסים ודלקות. שם המוצר בישראל: "סמבורינגה", ואותו רקחה לראשנה שירי חבקין, הבעלים של חנות הטבע "חבקין" בראש פינה, המטפלת זה יותר מ-27 שנה בצמחי מרפא.

על המוצר הטבעי ועל סגולותיו סיפרה חבקין בפודקאסט התכנית "דוקטורס" ברדיו תל אביב: "חצי שנה בערך לפני הקורונה, החלטתי לחבר שני צמחים שאני מאוד אוהבת: סמבוק שחור ומורינגה, ומאוד הופתעתי שאף אחד לא עשה את זה עד עכשיו.

"אלה הם שני 'סופר-פרוט' מאוד חזקים. המורינגה תפסה בשנים האחרונות בארץ, ואת הסמבוק אני מכירה מהילדות שלי - הוא מעכב את ההתפשטות של וירוס מתא לתא. השילוב שלהם היה נראה לי מאוד הגיוני. ואז הגיע מארס 2020 והסתבר שהתרכיב מחזק את מערכת החיסון וגם טוב לטיפול בבעיות של דרכי הנשימה. יצא בול לקורונה!".

חבקין מספרת כי במהלך הזמן הצליחה לשדרג את המוצר שרקחה: "בהמשך הוספתי גם ויטמין C, ויטמין D, אבץ, תה ירוק ולבונה, והשילוב הזה מוכיח את עצמו מעל ומעבר. הטבליות טובות גם לטיפול בנשירת שיער, עייפות ובתופעות אוטואימוניות. אינני רופאה, אבל אני מבינה בצמחים, וכשאני רואה את התוצאות אני שמחה ואומרת תודה".

היא מספרת כי אמנם לא נעשו מחקרים על ההשפעה של שילוב הצמחים יחד, אך "יש המון מחקרים על הצמחים בנפרד. אנחנו מתחילים עתה מחקרים על הסמבורינגה, ויש לי בעיקר אינספור עדויות של מטופלים מרוצים".

חבקין מספרת כי "כולם קונים את המוצר, מאמהות – הכוח המטפל במשפחה – שמטפלות בו בבני הבית ועד אנשים שמרגישים חולים או חלשים ומקבלים חיזוק לקראת החורף. המוצר טוב לטיפול וגם למניעה", היא מסבירה. חנותה הקטנה בראש פינה מזכירה יותר מכל "חנויות צמחים סיניים בניו יורק", כפי שהיא מתארת, וניתן למצוא בה צמחי מרפא, שמנים, קריסטלים, קוסמטיקה טבעית, בשמים ו"עוד דברים כיפיים לגוף, לנשמה ולבריאות".

חבקין מסכמת ומזמינה את כולם: "החנות יוצאת קצת למדרכה, יש ריח של קטורת והמון סלסלות. הבנות שעובדות אצלי מאכילות את הדרורים בחוץ ויש שני חתולים. אנחנו בקניון, אבל זה כמו פינת טבע בתוכו. יש ריחות טובים, אפשר למרוח, אפשר להתייעץ ואפשר גם סתם לקבל חיבוק. תבואו".

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום