מפסיקים לחכות לתור: בדיקות וטיפול רפואי עד הבית

(2)
לדרג
תוכן מקודם

"במקום לחכות חודשים בתור לבדיקות הולטר לב, הולטר לחץ דם, EEG ועוד, מתקשרים אלינו, ובאותו יום או כבר למחרת, אנחנו אצלכם בבית". שיחה עם מייסד חברת ט.י.מ מד בע"מ, המספקת שירותי רפואה ודיאגנוסטיקה רפואית עד בית הלקוח

רופא פרטי
073-7576770 (מספר מקשר)

מערכת הבריאות בישראל היא מהטובות בעולם ומספקת מענה הולם וטיפולים רפואיים מצוינים לאזרחיה, כיאה למדינה מערבית מפותחת. כוח האדם הרפואי בישראל  ניחן ביכולות מקצועיות גבוהות ובמסירות, ובזכות ההכשרה, הידע והמיומנות המקצועית זוכים אזרחי ישראל לטיפולים הרפואיים הטובים והמתקדמים ביותר.

עם זאת, לטיפול במסגרת בית חולים קיימים גם חסרונות.  העיקרי שבהם הוא הסיכון שעומד בפני כל אדם המגיע לבית חולים כדי לעבור בדיקה שגרתית או הליך רפואי פשוט ועלול להידבק בזיהומים או במחלות. בנוסף, ההגעה לבית החולים כרוכה בביורוקרטיה, בעומס ובהמתנה ארוכה לתורים.

קיימות לא מעט בדיקות רפואיות שאם תרצו לבצע אותן דרך קופת החולים, באחד מבתי החולים הממשלתיים, תצטרכו להמתין תקופה של שבועות ואף חודשים. הדוגמה הבולטת והמוכרת היא בדיקת MRI. המתנה אליה יכולה להתארך למספר חודשים, כאשר בזמן הזה המחלה שבגינה נשלחתם להיבדק עלולה להתקדם ולהחמיר את מצבכם.

יתרונות הרפואה הביתית

אחת הדרכים להתמודד עם הסיכון להידבק בזיהומים בבתי חולים ועם הצורך לקבל מענה אבחנתי או טיפול רפואי באופן מיידי, היא שימוש בשירותי רפואה ביתיים.

שירותי רפואה ביתיים ניתנים בבית המטופל עצמו, ולא בבית חולים או במוסד רפואי אחר. שירותים אלה כוללים בדיקות רפואיות, טיפול רפואי שגרתי לאוכלוסיות מסוימות, טיפול סיעודי ושיקום.

שירותי רפואה עד בית הלקוח מזוהים לרוב עם חולים סיעודיים, קשישים או נכים, או הסובלים ממחלות כרוניות הזקוקים לטיפול שוטף בביתם. אולם, כדאי לדעת ששירותי רפואה בבית הלקוח ניתנים על ידי רופאים, אחיות, מטפלים ועובדים סוציאליים לאנשים בכל גיל ולאלה הזקוקים לסיוע זמני עקב פציעה או מחלה מכל סוג.

נא להכיר: ט.י.מ מד - דיאגנוסטיקה רפואית עד הבית

טום מינקוב הוא מייסד חברת ט.י.מ מד בע"מ, המספקת שירותי רפואה עד בית הלקוח. "אנחנו מנסים למנוע כמה שאפשר את ההגעה לבית החולים, למיון ולקופות החולים", הוא מסביר ומציין כי המאמץ שמושקע בחברה על מנת להעניק את הטיפול המלא בבית הלקוח, ללא צורך בהגעה לחדר מיון ובכלל לבית חולים, הוא מאמץ כדאי ומשתלם.

"אנחנו החברה הגדולה בארץ בכל מה שקשור לדיאגנוסטיקה רפואית עד בית הלקוח", אומר טום. "במקום לחכות חודשים בתור לבדיקות כגון הולטר לב, הולטר לחץ דם, EEG וכדומה, מתקשרים אלינו, ובאותו יום או ביום למחרת, אנחנו אצלכם בבית".

רפואה עד הבית

"אנחנו מלווים את הלקוח לכל אורך הבדיקה וגם לאחריה, וזהו יתרון משמעותי למטופלים ברפואה הביתית". צילום: שאטרסטוק

עבור מי שחושש שאנשי המקצוע האמונים על שירותי הרפואה הביתית אינם מהשורה הראשונה ואין להם את כל הידע הנדרש, הסירו דאגה מליבכם. בחברת ט.י.מ מד בע"מ מועסקים רופאים מומחים ומנוסים, שמעניקים למטופליהם טיפול מסור ואיכותי. "אנחנו מלווים את הלקוח לכל אורך הבדיקה וגם לאחריה", מעיד מינקוב, "וזהו יתרון משמעותי למטופלים ברפואה הביתית".

שירותים רפואיים במסגרת הבטוחה של הבית

החברה מעניקה כאמור מגוון רחב של שירותים, ביניהם הולטר לב, הולטר לחץ דם, בדיקות EEG ותפקודי ריאות, אולטרסאונד והרשימה עוד ארוכה. "יש הרבה מאוד בדיקות שמיועדות גם לקהל המבוגר, אך גם לילדים עם קושי בהתניידות. אנחנו עושים הכל במסגרת הביתית, בסביבה הבטוחה והטבעית של המטופל. באופן כזה הוא אינו מטורטר ממקום למקום ומבדיקה לבדיקה. אצלנו הכל מאוד נוח וקל והכי חשוב - עד הבית", מסכם מינקוב.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום